”Jos urheilussa haluaa menestyä ja kehittyä, pitää tehdä yhteistyötä ammattilaisten kanssa”

SALON VILPAS TERÄVÖITTÄÄ BRÄNDIÄÄN JA HALUAA TYÖHÖN MUKAAN SALOLAISET Koripallo on joukkuelaji, joten on luonnollista rakentaa Vilppaan brändiä yhdessä kaikkien kanssa, jotka ovat Vilppaan vaikutusalueella maantieteellisesti ja tunnetasolla. Vilppaan tahtotilana on kuunnella, mitä Vilppaasta ajatellaan ja minkälainen Vilppaan tulisi tulevaisuudessa olla. Brändijoukkueeseen on jo kiinnitetty alallaan kokenut ja urheilun intohimoisesti ottava Mainostoimisto 4D. ”Jos urheilussa… Read more »

Lue lisää
nuudelitukkia ja neonvaloja neonvalokyltti

B2B-markkinointi tarvitsee nuudelitukkia ja neonvaloja

Ikiaikainen aihe; miten tuoda kiinnostavuutta, seksikkyyttä ja mielenkiintoa perinteiseen yritysten väliseen markkinointiin? Suuret organisaatiot kun ovat usein varovaisia ulostuloissaan ja tavassa, joilla haluavat itsestään puhuttavan.

Lue lisää

Kannattaako yrityksen liittyä TikTokkiin?

Kehuttu, kohuttu, puhuttu, naurettu, jopa kyseenalaistettu TikTok. Tästä maailman ladatuimmasta sovelluksesta on monta mielipidettä ja ennakkoluuloa. Nuorten keskuudessa TikTok on jo ilmiselvä tapa kommunikoida ja jakaa viihdyttävää sisältöä kavereiden sekä ulkomaailman kanssa. Aikuisempi väestö sen sijaan saattaa pitää kiinni “TikTok on vain tanssivideoita täynnä” -ajattelutyylistä – vaan ei enää pitäisi!

Lue lisää

Miten menestyä digimarkkinoinnissa? Viisi vinkkiä tulokselliseen kampanjaan

Digimarkkinointi on laaja käsite ja kattaa kaiken markkinoinnin digitaalisilla alustoilla. Puhumme siis esimerkiksi sosiaalisesta mediasta, banneri-, video-, haku- ja natiivimainonnasta. Digimarkkinoinnin paletti kasvaa koko ajan, kun uusia keinoja saadaan markkinoinnin käyttöön.

Lue lisää

Vastuullisuus on markkinoinnin kilpailuvaltti

Vastuullisuus on aikamme megatrendi ja siitä keskustellaan nyt laajasti. Yritykset ovat havainneet, että omista vastuullisuusteoista on kannattavaa viestiä ulospäin, eikä pitää niitä vain omana tietonaan. Vastuullisuus on aikamme megatrendi ja siitä keskustellaan nyt laajasti. Yritykset ovat havainneet, että omista vastuullisuusteoista on kannattavaa viestiä ulospäin, eikä pitää niitä vain omana tietonaan.

Lue lisää