Kannattaako yrityksen liittyä TikTokkiin?

Kehuttu, kohuttu, puhuttu, naurettu, jopa kyseenalaistettu TikTok. Tästä maailman ladatuimmasta sovelluksesta on monta mielipidettä ja ennakkoluuloa. Nuorten keskuudessa TikTok on jo ilmiselvä tapa kommunikoida ja jakaa viihdyttävää sisältöä kavereiden sekä ulkomaailman kanssa. Aikuisempi väestö sen sijaan saattaa pitää kiinni “TikTok on vain tanssivideoita täynnä” -ajattelutyylistä – vaan ei enää pitäisi!

Lue lisää

Miten menestyä digimarkkinoinnissa? Viisi vinkkiä tulokselliseen kampanjaan

Digimarkkinointi on laaja käsite ja kattaa kaiken markkinoinnin digitaalisilla alustoilla. Puhumme siis esimerkiksi sosiaalisesta mediasta, banneri-, video-, haku- ja natiivimainonnasta. Digimarkkinoinnin paletti kasvaa koko ajan, kun uusia keinoja saadaan markkinoinnin käyttöön.

Lue lisää

Vastuullisuus on markkinoinnin kilpailuvaltti

Vastuullisuus on aikamme megatrendi ja siitä keskustellaan nyt laajasti. Yritykset ovat havainneet, että omista vastuullisuusteoista on kannattavaa viestiä ulospäin, eikä pitää niitä vain omana tietonaan. Vastuullisuus on aikamme megatrendi ja siitä keskustellaan nyt laajasti. Yritykset ovat havainneet, että omista vastuullisuusteoista on kannattavaa viestiä ulospäin, eikä pitää niitä vain omana tietonaan.

Lue lisää

Laadukkaita liidejä uudenaikaisilla markkinointikeinoilla

Me Mainostoimisto 4D:llä olemme intohimoisia siitä, että asiakkaamme menestyvät. Se ei tapahdu vain kovin ja mekaanisin keinoin, vaan ihmisinä ihmisille. Tästä syystä korkea huomioarvo ja tunne-elementit ovat tärkeitä.

Lue lisää

Näin onnistut! 6 vinkkiä elintarvikkeiden pakkaussuunnitteluun

Pakkaus on kuluttajan fyysinen ensikosketus tuotteeseen ja sen perusteella hän määrittelee tuotteen. Parhaimmillaan tuotepakkausten suunnittelu on tarinankerrontaa, brändäämistä ja kuluttajan ilahduttamista.

Lue lisää