KONSEPTOIVA AD Rekry

KONSEPTOIVA AD   Häikäise meidät kirkkailla konsepteilla   Oletko visuaalinen ideoija ja visuaalisten kokonaisuuksien tekijä? Haemme konseptisuunnittelun hallitsevaa art directoria, jonka ammattilaisen silmä on ajan tasalla, mahdollisesti jopa hieman edellä aikamme trendejä. Hallitset markkinoinnin mahdollisuudet kanavassa kuin kanavassa, ymmärrät suunnitella kohderyhmille ja luot erottuvia, vaikuttavia, rohkeita ja jopa villejä toteutuksia printti-ilmoituksista pakkauksiin ja imagovideoista somekampanjoihin.… Read more »

Lue lisää

SOMESUUNNITTELIJA Rekry

SOMESUUNNITTELIJA Näpeissäsi some ei nuku koskaan   Meillä pääset työssäsi suunnittelemaan ja toteuttamaan sisältöjä sosiaalisessa mediassa ja digitaalisissa kanavissa. Olet jäsen monitaitoisessa tiimissä ja mielenkiintoa työhön tuovat asiakkaamme, jotka edustavat yritysmaailman eri aloja.   Toivomme sinulta Syvällistä sosiaalisen median osaamista, taitoa ja kykyä hyödyntää sosiaalista mediaa erilaisten asiakkaiden lähtökohdista Visuaalista ja sisällöntuotannollista osaamista Valokuvaus-, videointi-… Read more »

Lue lisää

Pelillistämisen syvin olemus markkinoinnissa – 4D LeadFamlyn partneriksi

Pelillistäminen ja interaktiivinen sisältö ovat kuuma aihe – mutta mistä on kyse? Vaikka pelillistäminen on sanana tuttu niin hahmottaminen mistä on kyse, ei välttämättä ole niin yksinkertaista. Tosiasiassa pelillistäminen lähestyy meitä monesta eri suunnasta; joku mieltää että kyse on pleikkarista, toiselle tulee mieleen peliautomaatit kaupan eteisessä ja kolmas miettii opintoja edistäviä pelejä. Selvennettäköön heti alkuun,… Read more »

Lue lisää

Mainostoimisto 4D:n hallitus vahvistui – uutena jäsenenä mukaan Mikko Kurki

HALLITUKSEMME KASVAA Hallituksemme uudeksi jäseneksi on kesän aikana kutsuttu KTM Mikko Kurki, 43. Mikolla on vuosikymmenien vakuuttava kokemus markkinoinnista ja digitaalisesta liiketoiminnasta pöydän kaikilta puolilta sekä media- että mainostoimistoista, ja myös asiakkaan sekä mainosmedian puolelta. Päivätöikseen Mikko toimii designyhtiö Adventure Clubin liiketoimintajohtajana. MISTÄ MIKKO LÖYTYI? ”Tunsin Mikon markkinointialalta yli 10 vuoden takaa ja olemme törmänneet… Read more »

Lue lisää

Markkinointi koronan jälkeen

Korona on nykyajan pikkujättiläinen, joka on henkisesti täräyttänyt koko maapallon vinksalleen radaltaan. Miten käy ihmisten, talouden ja markkinoinnin – muuttuuko jokin, kun korona hiipuu? Tämä on kysymys, jota mietitään ja analysoidaan kaikkialla maailmassa. Ja nopeimmat jo tietysti soveltavat uusia toimintatapoja. Koronan vaikutuksia on kartoitettu eri toimialoilla ja muutos on näkyvillä lähes kaikilla sektoreilla; niin kaupassa,… Read more »

Lue lisää

Muutos on mahdollisuus

Otetaanpa esimerkki. Kuulet, että työpaikkasi muuttaa uusiin, suurempiin tiloihin. Pääsette viimein pois jo liian pieniksi käyneistä tiloista, mutta työmatkasi tulisi myös jonkin verran pitenemään. Mitä tunteita uutinen sinussa ensimmäisenä herättäisi? Olisitko innostunut uuden toimipisteen tuomista mahdollisuuksista ja kuntosi kohenemisesta pidemmän pyörämatkan myötä vai kauhuissasi joutuessasi luopumaan tutusta ympäristöstä? Siinä missä toiset rakastavat seikkailuja ja uusia… Read more »

Lue lisää

Mainostoimisto 4D:ltä voi tilata hiilijalanjälkihyvitettyjä painotöitä

Ilmastoteosta ei tarvitse maksaa itseään kipeäksi   Yritykset kiinnittävät yhä enemmän huomiota mainos- ja toimistomateriaalien painatusten ympäristöystävällisyyteen. Tähän saakka ympäristöä on pyritty säästämään pääasiassa paperivalinnan ja painosmäärien kautta. Painatusta kokonaisuutena koskevaa järkevää keinoa hyvittää todellinen hiilijalanjälki ei ole ollut. Tapana on ollut tehdä hyvitys könttänä, kiinteähintaisena tai prosenttina painotyön hinnasta. – Sillä ei välttämättä ole… Read more »

Lue lisää

Täytimme 15 vuotta keskellä koronakevättä, mutta miten juhlien?

Tässä toimitusjohtajamme Eero Mäkitalon mietteitä tästä merkkipaalusta. Tällä viikolla (11.-17.5.2020) Mainostoimisto 4D täyttää virallisesti 15 vuotta ja yhtä pitkän ajan olen nyt ollut yrittäjänä. Tänä keväänä tätä merkkipäivää oli aikomus juhlia, mutta korona muutti suunnitelmat. Juhlien aika on sitten myöhemmin. Tänä vuonna saavutusta juhlistetaan töitä tekemällä. Onneksi on töitä. Tässä kuitenkin juhlapuhe aiheesta. Sekin on… Read more »

Lue lisää

Etätyö mainostoimistossa murtaa uskomusten lasikaton

Kuin sukellus syvään päätyyn? Maaliskuussa 2020 Suomi siirtyi käytännössä yhdessä yössä etätyöskentelyyn. Työpöytä tyhjäksi, tavarat kainaloon ja nopea siirtyminen kotiin. Häthätää pystytettiin kotitoimisto, kuka keittiön pöydän reunalle tai olohuoneen nurkkaan, joku onnekkaampi omaan huoneeseen. Työn tekemisen muutos oli suuri, vaikka työt olivat ennallaan. Miten aloittaa työpäivä? Tuttu kahvikuppi antoi turvaa, mutta muuten rutiinit olivat sekaisin.… Read more »

Lue lisää

Puuhatehtäviä tylsyyden keskelle mainostoimiston tapaan

Stressaako kiire etä- ja kotitöiden välillä? Tylsistyvätkö lapset koulutöiden jälkeen ja tarvitsevat jotain tekemistä? Mitä keksisi lapsille, kun omatkin työt ovat vielä rästissä? Ovatko ideat lopussa? Ei hätää! Me haluamme 4D:llä välittää näinä vaikeina aikoina hyvää mieltä ja antaa kivaa ajanvietettä perheiden pienimmille. Keksimme lapsille sopivia puuhatehtäviä, jotka ovat suunniteltu herättämään mielikuvitusta ja kekseliäisyyttä. Leikkimieliset… Read more »

Lue lisää