Laadukkaita liidejä uudenaikaisilla markkinointikeinoilla
Sulje

Tilaa uutiskirje

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Laadukkaita liidejä uudenaikaisilla markkinointikeinoilla

Me Mainostoimisto 4D:llä olemme intohimoisia siitä, että asiakkaamme menestyvät. Se ei tapahdu vain kovin ja mekaanisin keinoin, vaan ihmisinä ihmisille. Tästä syystä korkea huomioarvo ja tunne-elementit ovat tärkeitä. Mitä tehdä, kun halutaan kasvua, tuottaa positiivista yritysmielikuvaa ja saada uusia asiakkaita innovatiivisilla keinoilla? Lisäksi pitäisi saavuttaa nopeita tuloksia, tietysti laadusta tinkimättä!

 

Kustannustehokasta digimainontaa

Digitaaliset kanavat mahdollistavat kustannustehokkaan ja tarkan kohdentamisen. Digimainonnan avulla markkinointi ei mene hukkaan, kun sen kohdentaa suoraan tavoitellulle kohderyhmälle.

 

Tarkkaa kohdennusta hyödyntämällä asiakkaamme Mangrove on noussut rakennusalan kovimpien kasvuyritysten joukkoon Suomessa. Osasyyt onnistuneeseen digimarkkinointiin ja yrityksen kasvuun on se, että me 4D:llä mittaamme ja analysoimme tuloksia intohimoisen tarkasti ja kehitämme markkinointia saatujen tulosten avulla. Tulokset löydät täältä!

 

 

Roadshow järjestettiin onnistuneena hybriditapahtumanaa

Onko tapahtumien tulevaisuus hybridi? Viimeisten kahden vuoden aikana työskentelykäytännöt ovat pakosta muuttuneet ajan ja paikan suhteen. Nyt tapaamiset ja tapahtumat ovat pikkuhiljaa palaamassa, mutta paikkariippumattomat hybriditapahtumat, kuten livestriimaus, ovat oiva keino saavuttaa tehokkaasti laaja joukko omaa kohdeyleisöä.

Asiakkaamme Kumho Suomi polkaisi talvirengaskampanjansa käyntiin tuloksekkaalla hybriditapahtumalla, johon osallistui ruudun välityksellä jopa 30 % kohderyhmän rengasjälleenmyyjistä ympäri Suomen.

 

 

“YHTEISTYÖ ON OLLUT LUOVAA JA MITATTAVUUS HIENOA!”

-Niclas Mehtonen, FläktGroup Finland

Pelillistäminen on viime aikoina ollut markkinoinnin ja mainonnan kuumimpien keinojen joukossa. Se on vaivaton ja erittäin tehokas tapa tavoittaa myös B2B-asiakkaat. Pelillistäminen on hyvä keino kuluttajien aktivoimiseen halutun aiheen äärellä sekä loistava tapa brändin vahvistamiseen. Pelillistämisen avulla yritykset viihdyttävät yleisöään sekä sitouttavat yksinkertaisin konstein käyttämään enemmän aikaa brändin parissa.

Pitkäaikainen asiakkaamme FläktGroup Finland on saanut pelillistämisen avulla aikaan vaikuttavia tuloksia ja tehostanut liidien hankintaa merkittävästi.

 

 

“Kuluttajat tunnistavat, kun viihteellinen sisältö on aitoa

Liikkuvan kuvan lumo vangitsee kanavassa kuin kanavassa. Mainosfilmeillä pystytään saamaan lyhyessäkin ajassa suuria tunnereaktioita katsojissa. Tunteita herättänyt katselukokemus jättää muistijäljen filmin tunnelmasta ja yhdistää sen mainostettavaan tuotteeseen tai palveluun. Näin mainosfilmi toimii tehokkaana viestinä katsojalle, vaikka kyse olisi vain muutamista sekunneista.

 

Suunnittelimme asiakkaallemme Suur-Seudun Osuuskaupalle filmisarjan, joka kertoo yrityksen vastuullisuusarvoista. Kun tähän yhdistettiin tunnettu näyttelijä, hauska käsikirjoitus sekä tehokkaasti kohdennettu digi- ja somekampanjointi, saimme hienosti tavoitettua kohderyhmän. Kaikki filmit nähtävissä täältä!

Kaipaatko tuloksia?
Ota yhteyttä!

Mikko Granström

Tiia Nevalainen

Ota yhteyttä