Mangrovesta yksi rakennusalan jättiläsistä – näkyvyys mahdollisti kasvun
Olemme tukeneet turkulaisen asuntorakentamiseen ja kiinteistöjen omistamiseen erikoistuneen Mangroven kasvua heidän arvoistaan lähtevällä markkinoinnilla. Kohdemarkkinoinnissa olemme ottaneet lähtökohdaksi rakennettavien kotien perusarvot, joissa painottuvat ekologisuus ja kestävyys, moderni arkkitehtuuri ja kohtuuhintaisuus. Työ on kattanut kaiken brändistä ja yritysilmeestä kohdemarkkinointiin.
Kaija-Liisa Loisa, Mangrove
"4D:n luova suunnittelu ja ketterä toteutus yhdistettynä asiakkaan tarpeiden ymmärtämiseen on tuottanut tulosta. Ja lisäksi tiimin kanssa on aina kiva tehdä töitä yhdessä!"
TOP 5
Rakennusalan kasvuyritys Suomessa
44M€
Liikevaihto 2020 116 % kasvua edellisvuoteen
näytöt +57 % sitoutuminen +44 % mediabudjettia kasvattamatta

Nykyaikaisia koteja ekologisin arvoin
Vuonna 1994 perustettu perheyhtiö Mangrove Oy on kasvanut ja kehittynyt vuosien saatossa monipuoliseksi asumiseen erikoistuneeksi konserniksi. Olemme valinneet tehtäväksemme erityisesti kohtuuhintaisten asuntojen tuottamisen, jotka tukevat ympäristön hyvinvointia ja kestävää kehitystä.
4D on tukenut Mangroven tarinaa ja arvoja markkinoinnin avulla. Olemme tehneet Mangrovelle perinteisiä esitteitä, videoita sekä digimaailman ratkaisuja. Mittaamme ja analysoimme tuloksia intohimoisen tarkasti ja kehitämme markkinointia saatujen tulosten avulla.
Toteutettuja toimenpiteitä:
4D on tukenut Mangroven tarinaa ja arvoja markkinoinnin avulla. Olemme tehneet Mangrovelle perinteisiä esitteitä, videoita sekä digimaailman ratkaisuja. Mittaamme ja analysoimme tuloksia intohimoisen tarkasti ja kehitämme markkinointia saatujen tulosten avulla.
Toteutettuja toimenpiteitä:
▶ Yritysilme
▶ Printtimainonta
▶ Painotyöt
▶ Nettisivut
▶ Digimainonta
▶ Somesisällöt ja -mainonta