Kauppakeskus ­Plaza - Referenssi
Sulje

Tilaa uutiskirje

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Kauppakeskus Salon sydämessä

Olemme olleet Kauppakeskus Plazan virallinen markkinointikumppani syksystä 2022 alkaen. Kauppakeskus Plaza sijaitsee aivan Salon sydämessä, mutta sijaintiaan merkittävämpi seikka on kauppakeskuksen merkitys alueen asukkaille. Sillä on täysin oma paikkansa salolaisten ja ympäristökuntien asukkaiden sydämissä. Asiakkaan kanssa teemme yhteistä matkaa, jossa autamme kaikessa strategisessa työssä sekä toimimme kokonaisvaltaisena markkinointikumppanina. Yhteistyömme käynnistyi arvokkaalla tavalla, kun saimme luoda kauppakeskuksen upean 30-vuotisen taipaleen kunniaksi sen juhlailmeen sekä juhlaviikon kampanjan.

ANNE KITULA, KAUPPAKESKUSJOHTAJA

Olemme todella tyytyväisiä siihen, miten tiivis yhteistyö Mainostoimisto 4D:n kanssa on tuottanut upeita tuloksia. Uudistetulla ja suunnitelmallisella markkinoinnilla olemme onnistuneet kasvattamaan kävijämääriämme merkittävästi ja se on erittäin hieno onnistuminen. Lisäksi on upeaa, että kävijämäärämme ovat pysyneet vahvassa kasvussa koko yhteistyömme ajan – tämä on todiste siitä, että olemme oikealla tiellä ja teemme oikeita asioita.

Kauppakeskus Plaza

Tiivis yhteistyö kantaa hedelmää

Olemme otettuja siitä, että voimme tehdä palkitsevaa yhteistyötä Kauppakeskus Plazan kanssa. Se on mahdollistanut mieleenpainuvia ratkaisuja sekä tuonut keskukseen uutta elinvoimaa. Olemme rakentaneet Plazalle uutta ilmettä kampanjoihin, luoneet kokonaan uusia tapahtumia sekä laajentaneet Plazan näkyvyyttä erityisesti digitaalisissa kanavissa.

Näin olemme onnistuneet kasvattamaan kauppakeskuksen verkkosivujen kiinnostavuutta ja näkyvyyttä sosiaalisissa sekä digitaalisissa kanavissa. Ennen kaikkea olemme lisänneet kauppakeskuksen kävijämäärää ja asiakkaiden sitoutuneisuutta sen päivittäiseen toimintaan.

Tubettajat kirittivät Plazan Koulun Alku -tapahtuman ennätykseen

Plazan Koulun Alku -tapahtuma houkutteli tänä vuonna ennätyksellisen määrän kävijöitä. Lauantaina 3. elokuuta järjestettyyn tapahtumaan osallistui lähes 10 000 ihmistä. Tapahtuman osallistujamäärä kasvoi peräti 30 prosenttia.

Koulun Alku -tapahtumaa mainostettiin laajasti eri kanavissa, kuten somessa, video-, banneri-, ulko- ja lehtimainoksilla. Erityisesti Youtube-mainonta tavoitti nuorta kohderyhmää näkymällä tubettajien videoiden yhteydessä. Adformissa videoiden sekä paraati- ja tapettimainosten klikkiprosentit olivat korkeat, ja Ruudun, Katsomon sekä Youtuben mainonta lisäsi kampanjan vaikuttavuutta entisestään.

Iloisen ja energisen tapahtuman ohjelma veti puoleensa lapsia, nuoria ja perheitä, jotka nauttivat päivän mittaan muun muassa Ville Vikingin tanssikoulusta, Sopu Siilin jakamista jumppakasseista sekä tunnettujen tubettajien Branun ja Tinken tapaamisista.

Koulun Alku -tapahtuman tarkoituksena on tukea ja innostaa koulunsa aloittavia lapsia sekä heidän perheitään. Tämän vuoden tapahtuma oli jälleen kerran ikimuistoinen ja onnistui ylittämään odotukset niin ohjelman tarjonnan kuin osallistujamääränkin osalta. Yleisön positiivinen vastaanotto ja runsas osallistuminen varmistavat, että Koulun Alku -tapahtuma tulee jatkossakin olemaan yksi Salon suosituimmista perhetapahtumista.

10 000

Osallistujaa tapahtumassa

+30 %

Osallistujamäärän kasvu

Youtube

Videomainonta tavoitti nuorta kohderyhmää

vrt. edellisvuoteen

Häikivät Päivät -kampanja

Loimme keväällä 2023 Plazan uudelle hintakampanjalle, Häikiville Päiville, täysin uudenlaisen ja rohkean kampanjailmeen, joka kuitenkin seuraa Plazan graafista ohjeistoa sekä visuaalista identiteettiä ja on tunnistettavissa Plazan omaksi tapahtumaksi.

Häikiviin Päiviin tehtiin somejulkaisujen ja -mainoksien lisäksi aluekohdennettua video- ja bannerimainontaa, joiden lisäksi tuotimme kattavasti printti- ja ulkomainontaa, radiomainontaa ja näyttävää pos-materiaalia kauppakeskukseen. Mainosnäyttöjä oli yhteensä yli 715 300 kpl, joista 3 300 klikkausta kauppakeskuksen sivuille.

Häikivien Päivien aikana kauppakeskuksen kävijämäärä ylitti selvästi edellisvuoden hintakampanjan tulokset.

Kauppakeskus Plazan Häikivät Päivät -hintakampanjan tuloksia (vrt. edellisvuoteen)

715 300

Mainosnäyttöä

3 300

Mainosklikkausta

+18 %

Kävijämäärän kasvu

Kauppakeskus Plaza 30 vuotta

Kauppakeskus Plaza täytti syyskuussa 2022 juhlavat 30 vuotta ja tätä merkkihetkeä varten suunnittelimme ja toteutimme uuden, raikkaan ja erottuvan ilmeen ja kampanjan juhlaviikon ajaksi. Ilme soljui läpi kauppakeskuksen tilojen sekä kaikkien digi- ja somekampanjoiden läpi aina lehti-ilmoituksiin asti yhtenäisellä ja erottuvalla ulkoasullaan. Juhlavuoden synttärikampanja oli viikon mittainen ja sillä tavoitettiin erittäin hyviä tuloksia. Esimerkiksi viikon aikana mainosnäyttöjä pelkästään somessa tuli 69 000, nettisivujen vierailumäärä nelinkertaistui viime vuodesta sekä viikonlopun tapahtuman kävijämäärä kasvoi edellisvuoteen verrattuna 60 % ollen lähes 30.000 kävijää.

Kauppakeskus Plazan 30 vuotta -juhlakampanjan tuloksia (vrt. edellisvuoteen)

+660 %

Facebookin ja Instagramin sitoutumiset (vrt. edellinen vko)

+300 %

Enemmän vierailuja kotisivuilla

+60 %

Kävijämäärän kasvu

Syksyn 2022 Hintajahtien tuloksia (vrt. edellisvuoteen)

+100 %

Enemmän vierailuja kotisivuilla

+22 %

Kaikkien aikojen kävijäennätykseen

Lisää upeita asiakkaitamme

Kaipaatko tuloksia?
Ota yhteyttä!

Mikko Granström

Tiia Nevalainen

Ota yhteyttä