POP Pankki on pankki oikeassa paikassa
POP Pankki on ollut jo 13 vuotta Suomen asiakastyytyväisin pankki, eikä syyttä. Asiakkaat arvostavat pankin aitoa läsnäoloa, henkilökohtaista palvelua ja kykyä kulkea rinnalla elämäntilanteesta toiseen.
4D suunnitteli POP Pankki Suomen Osuuspankille POP UP -kiertueen konseptin, joka vie nämä arvot suoraan sinne, missä ihmiset liikkuvat – kauppakeskuksiin ja paikkakunnille ympäri Suomen.
Kiertueen idea pohjautuu sanaleikkeihin, kuten POP – Pankki Oikeassa Paikassa, jotka kiteyttävät pankin paikallisuuden, asiakaskeskeisyyden ja mutkattomuuden. Iloiset, helposti lähestyttävät sisällöt tuovat POP Pankin arvot näkyviksi niin tapahtumissa kuin digikanavissa.
Kiertueen yhteyteen tuotetut arvonnat ja laskeutumissivu vahvistavat POP Pankki Suomen Osuuspankin roolia pankkina, joka on läsnä, oikeassa paikassa ja oikeilla periaatteilla.





