Dava Foodsin No-tuoteperhe markkinoille
DAVA Foods Finland Oy on tunnettu mm. Suomen vanhimmasta kananmunabrändistä, Kultamunasta. Yritys kehittää kananmunatuotteiden lisäksi monipuolisesti erilaisia kasvipohjaisia tuotteita, jotka tulevat hyvinvointia ja kestävämpää tulevaisuutta.
Toteutimme Dava Foodsille digi- ja somekampanjan uuden No-tuoteperheen lanseeraukseen Suomen markkinoille. Kampanja näkyy muun muassa Metan ja Googlen verkostossa, Davan sekä yhteistyökumppaneiden digikanavissa sekä netti-TV:ssä. Lisäksi kampanjassa hyödynnetään vaikuttajamarkkinointia.
DAVA No-kasviproteiinituotteet ovat helppokäyttöisiä ja suunniteltu monipuoliseen ruoanlaittoon. Pääraaka-aineena toimii herneproteiini, ja tuotteet ovat luomua. No-tuotteet sopivat käytettäväksi kuten maustetut broilerinsuikaleet tai jauheliha.
Kampanja ajoitettiin samalle ajalle myös lihaton lokakuu -kampanjan kanssa. Lihaton lokakuu on ajankohtainen teema, joka kannustaa vähentämään lihan kulutusta ympäristön ja terveyden hyväksi. DAVA No-tuotteet sopivat täydellisesti tähän ajanjaksoon tarjoamalla laadukkaita kasvipohjaisia vaihtoehtoja.