Menestykseen ei ole oikopolkuja - Blogi - Mainostoimisto 4D
Sulje

Tilaa uutiskirje

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Menestykseen ei ole oikopolkuja – määrätietoisuus ja oikeat välineet tuovat tuloksia

Yritysten välisessä markkinoinnissa ja myynnissä on yksi totuus, joka on kaiken muun yläpuolella: kestävien tulosten ja menestyksen saavuttaminen vaatii aikaa, sitoutumista ja tinkimätöntä työtä. Markkinoilla, joilla kilpailu on kovaa ja asiakkaat vaativia, ei ole olemassa oikopolkuja tai pikavoittoja. Tämä on periaate, jota me Mainostoimisto 4D:llä olemme aina vaalineet –  se ohjaa jokapäiväistä toimintaamme kaikessa, mitä teemme.

Markkinoinnissa kestävien tulosten saavuttaminen on ensiarvoisen tärkeää, ja juuri tällä periaatteella olemme rakentaneet pitkäaikaista ja luottamuksellista suhdetta asiakkaamme SSO:n kanssa. Vuosien ajan olemme toteuttaneet heille monipuolista markkinointia, joka on vahvistanut heidän markkina-asemaansa ja syventänyt asiakassuhteita. Yksi viimeisimmistä esimerkeistä on Kotiseudun vaalijat -konseptimme, jonka suunnittelimme lisäämään kiinnostusta osuuskauppavaaleihin. Se on osoittautunut menestykseksi: se ei ainoastaan kaksinkertaistanut vaalien äänestysaktiivisuutta ja -prosenttia, vaan toi edustajistoon myös 40 prosenttia täysin uusia jäseniä, mikä on merkittävä osoitus vaalikampanjan vaikutusvoimasta ja kestävästä tuloksesta.

Intohimo tuloksien saavuttamista kohtaan on kaiken taustalla

Ja me todella olemme intohimoisia saavuttamaan tuloksia. Me ymmärrämme, että todellisten ja mittavien tulosten saavuttaminen B2B-markkinoinnissa vaatii enemmän kuin vain perinteisiä menetelmiä. Siksi olemme omistautuneet käyttämään markkinoinnin viimeisimpiä välineitä, työkaluja, strategioita ja innovaatioita. Olipa kyse sitten tekoälystä, kohdennetusta sisältömarkkinoinnista tai monikanavaisesta lähestymistavasta, me varmistamme, että asiakkaamme ovat aina asiakkaidensa mielissä ja vieläpä kilpailijoistaan erottuvalla tavalla. Silti tärkeintä on se, että me haluamme kuunnella asiakkaitamme ja tehdä heidän kanssaan yhteistyötä, jolla päästään loistaviin lopputuloksiin.

Mutta teknologia tai tekoäly eivät yksin takaa menestystä. Menestys syntyy yhteistyöstä, luottamuksesta ja suhteista, jotka rakennamme asiakkaidemme kanssa. Olemme erityisen ylpeitä siitä, että meidät on mukava tavata – ei vain ammattilaisina, vaan myös ihmisinä. Me uskomme avoimeen viestintään, yhteistyöhön ja pitkäaikaisiin kumppanuuksiin, jotka perustuvat molemminpuoliseen kunnioitukseen ja ymmärrykseen.


Henkilösuhteet ja luottamus varmistavat onnistumisen

Erinomaiset henkilösuhteet ja luottamus ovat se tärkein asia asiakassuhteessa.

Viime syksynä sain erityisen miellyttävän tilauksen. Asiakkaamme toimitusjohtajan olin kohdannut ensimmäisen kerran 15 vuotta aiemmin, silloin olimme molemmat eri firmoissa töissä kuin nykyään.

Jo silloin näkemyksemme markkinoinnista ja erityisesti asiakaspalvelusta kohtasivat. Sillä kertaa kauppoja ei syntynyt, mutta yhteys syntyi. Vuosien vieriessä olemme olleet säännöllisesti yhteydessä ja kun viimein kysyntä sekä tarjonta kohtasivat, niin se tuntui erityisen mieluisalta. Tätäkö tarkoittaa “bromance” asiakassuhteessa 🙂? 


Sitoutumisemme ylittää yksittäiset huipputulokset

Mainostoimisto 4D:ssä sitoumuksemme asiakkaisiimme ei myöskään pääty tulosten saavuttamiseen. Pyrimme jatkuvasti ylittämään itsemme ja asiakkaillemme tehtyjä tuloksia. Tiedämme, että menestyminen B2B-markkinoinnissa ei tapahdu sormia napsauttamalla. Se vaatii jatkuvaa oppimista, sopeutumista ja kehittymistä. Ja me olemme valmiita taittamaan tämän matkan yhdessä asiakkaidemme kanssa. Tuloksista pitää ja saa olla intohimoinen – myös asiakkaan puolesta. 

Aina välillä tavoitteiden asetannassa ollaan suomalaiseen tapaan pöydän molemmin puolin hieman ylivarovaisia.

Miksei tämä uutuustuote voisi luoda kokonaan uutta ja menestyvää kategoriaa? Miksi me emme voisi tuplata myyntiä? Miksei firmamme voisi olla alallaan Suomen ykkönen?

Tottakai voi ja meidän tehtävämme on auttaa asiakkaitamme asettamaan tavoitteensa riittävän ylös.

Rohkealla tavoitteen asetannalla Leipomo Rostenin Rostiksien avulla luotiin 18 uutta työpaikkaa, Kauppakeskus Plazan kävijämäärä kasvoi 60 %, varastoautomaation asiantuntija Element Logic kolminkertaisti tilauskantansa ja Ajopyörän myymien työmatkapyörien myynti kasvoi 60 %.

Lopuksi, haluan korostaa, että Mainostoimisto 4D on täällä sinua varten. Olemme intohimoisia saavuttamaan tuloksia, käyttämään kaikkia tarvittavia välineitä ja tekemään työtä, joka ylittää odotuksesi. Yhdessä voimme saavuttaa poikkeuksellisia asioita ja rakentaa kestävän menestyksen perustan.

Ja jos haluat selvittää yrityksesi markkinointitarpeita, niin suosittelen kokeilemaan meidän nopeaa pikatestiä, jolla otat ensiaskeleen kohti tehokkaampaa markkinointia. Arvomme kaikkien vastanneiden kesken kolme ravintolalahjakorttia.

Testin voit tehdä täällä: https://form.typeform.com/to/fmw95OsZ

Mikko Granström, toimitusjohtaja, Mainostoimisto 4D

Kaipaatko tuloksia?
Ota yhteyttä!

Mikko Granström

Ota yhteyttä