Mainostoimistokumppanin valinta on yrityksen menestystekijä

Parhaimmillaan mainostoimisto on yrityksen markkinointipäättäjän paras työkaveri ja luotettu sparraaja. Mihin seikkoihin kumppanivalinnassa sitten tulisi kiinnittää huomiota, jotta suhteesta muodostuisi tuloksellinen ja antoisa? Mainostoimistojen kenttä on monenkirjava ja runsas – onneksi. Myös mainostoimistopalveluita ostavat yritykset ja markkinointipäättäjät yrityksissä ovat erilaisia. Internetin ihmeellinen maailma on pullollaan listauksia mainostoimistokumppanin valintakriteereistä. Osa näistä seikoista kannattaa pitää mielessä, mutta… Read more »

Lue lisää

Mikko Granström 4D:n toimitusjohtajaksi

Poikkeukselliset ajat ovat vauhdittaneet 4D:n kasvua 15 vuotta sitten Mainostoimisto 4D:tä perustamassa ollut Eero Mäkitalo siirtyy toimitusjohtajan tehtävästä hallituksen puheenjohtajaksi. Samalla hän aloittaa asiakkaamme Scason Oy:n varatoimitusjohtajana. Tässä yhteydessä mainosalan pitkän linjan ammattilainen Mikko Granström aloittaa Mainostoimisto 4D:n uutena toimitusjohtajana 18.1.2021. Samalla Granströmistä tulee yhtiön osakas. Mikon pesti uutena toimitusjohtajana on erittäin iloinen uutinen asiakkaillemme… Read more »

Lue lisää

Pelillistämisen syvin olemus markkinoinnissa – 4D LeadFamlyn partneriksi

Pelillistäminen ja interaktiivinen sisältö ovat kuuma aihe – mutta mistä on kyse? Vaikka pelillistäminen on sanana tuttu niin hahmottaminen mistä on kyse, ei välttämättä ole niin yksinkertaista. Tosiasiassa pelillistäminen lähestyy meitä monesta eri suunnasta; joku mieltää että kyse on pleikkarista, toiselle tulee mieleen peliautomaatit kaupan eteisessä ja kolmas miettii opintoja edistäviä pelejä. Selvennettäköön heti alkuun,… Read more »

Lue lisää

Mainostoimisto 4D:n hallitus vahvistui – uutena jäsenenä mukaan Mikko Kurki

HALLITUKSEMME KASVAA Hallituksemme uudeksi jäseneksi on kesän aikana kutsuttu KTM Mikko Kurki, 43. Mikolla on vuosikymmenien vakuuttava kokemus markkinoinnista ja digitaalisesta liiketoiminnasta pöydän kaikilta puolilta sekä media- että mainostoimistoista, ja myös asiakkaan sekä mainosmedian puolelta. Päivätöikseen Mikko toimii designyhtiö Adventure Clubin liiketoimintajohtajana. MISTÄ MIKKO LÖYTYI? ”Tunsin Mikon markkinointialalta yli 10 vuoden takaa ja olemme törmänneet… Read more »

Lue lisää

Markkinointi koronan jälkeen

Korona on nykyajan pikkujättiläinen, joka on henkisesti täräyttänyt koko maapallon vinksalleen radaltaan. Miten käy ihmisten, talouden ja markkinoinnin – muuttuuko jokin, kun korona hiipuu? Tämä on kysymys, jota mietitään ja analysoidaan kaikkialla maailmassa. Ja nopeimmat jo tietysti soveltavat uusia toimintatapoja. Koronan vaikutuksia on kartoitettu eri toimialoilla ja muutos on näkyvillä lähes kaikilla sektoreilla; niin kaupassa,… Read more »

Lue lisää