Mainostoimisto 4D:n hallitus vahvistui – uutena jäsenenä mukaan Mikko Kurki

HALLITUKSEMME KASVAA Hallituksemme uudeksi jäseneksi on kesän aikana kutsuttu KTM Mikko Kurki, 43. Mikolla on vuosikymmenien vakuuttava kokemus markkinoinnista ja digitaalisesta liiketoiminnasta pöydän kaikilta puolilta sekä media- että mainostoimistoista, ja myös asiakkaan sekä mainosmedian puolelta. Päivätöikseen Mikko toimii designyhtiö Adventure Clubin liiketoimintajohtajana. MISTÄ MIKKO LÖYTYI? ”Tunsin Mikon markkinointialalta yli 10 vuoden takaa ja olemme törmänneet… Read more »

Lue lisää

Markkinointi koronan jälkeen

Korona on nykyajan pikkujättiläinen, joka on henkisesti täräyttänyt koko maapallon vinksalleen radaltaan. Miten käy ihmisten, talouden ja markkinoinnin – muuttuuko jokin, kun korona hiipuu? Tämä on kysymys, jota mietitään ja analysoidaan kaikkialla maailmassa. Ja nopeimmat jo tietysti soveltavat uusia toimintatapoja. Koronan vaikutuksia on kartoitettu eri toimialoilla ja muutos on näkyvillä lähes kaikilla sektoreilla; niin kaupassa,… Read more »

Lue lisää

Muutos on mahdollisuus

Otetaanpa esimerkki. Kuulet, että työpaikkasi muuttaa uusiin, suurempiin tiloihin. Pääsette viimein pois jo liian pieniksi käyneistä tiloista, mutta työmatkasi tulisi myös jonkin verran pitenemään. Mitä tunteita uutinen sinussa ensimmäisenä herättäisi? Olisitko innostunut uuden toimipisteen tuomista mahdollisuuksista ja kuntosi kohenemisesta pidemmän pyörämatkan myötä vai kauhuissasi joutuessasi luopumaan tutusta ympäristöstä? Siinä missä toiset rakastavat seikkailuja ja uusia… Read more »

Lue lisää

Mainostoimisto 4D:ltä voi tilata hiilijalanjälkihyvitettyjä painotöitä

Ilmastoteosta ei tarvitse maksaa itseään kipeäksi   Yritykset kiinnittävät yhä enemmän huomiota mainos- ja toimistomateriaalien painatusten ympäristöystävällisyyteen. Tähän saakka ympäristöä on pyritty säästämään pääasiassa paperivalinnan ja painosmäärien kautta. Painatusta kokonaisuutena koskevaa järkevää keinoa hyvittää todellinen hiilijalanjälki ei ole ollut. Tapana on ollut tehdä hyvitys könttänä, kiinteähintaisena tai prosenttina painotyön hinnasta. – Sillä ei välttämättä ole… Read more »

Lue lisää

Täytimme 15 vuotta keskellä koronakevättä, mutta miten juhlien?

Tässä toimitusjohtajamme Eero Mäkitalon mietteitä tästä merkkipaalusta. Tällä viikolla (11.-17.5.2020) Mainostoimisto 4D täyttää virallisesti 15 vuotta ja yhtä pitkän ajan olen nyt ollut yrittäjänä. Tänä keväänä tätä merkkipäivää oli aikomus juhlia, mutta korona muutti suunnitelmat. Juhlien aika on sitten myöhemmin. Tänä vuonna saavutusta juhlistetaan töitä tekemällä. Onneksi on töitä. Tässä kuitenkin juhlapuhe aiheesta. Sekin on… Read more »

Lue lisää