Verkossa ja sosiaalisissa medioissa näkyvien mainosten ja julkaisujen elinkaari saattaa jäädä päivien, jopa tuntien mittaiseksi. Siksi dynaamisissa digimedioissa staattisuus on pahin mahdollinen virhe. Markkinoinnissa onnistuminen edellyttää tiivistä läsnäoloa, mutta näkyvyys ei kuitenkaan ole kertaluontoinen ostos, jossa verkot vain heitetään vesille ja jätetään kalastamaan itsekseen. Vaikka yksittäisen julkaisun tai mainoksen elinkaari on lyhyt, jatkuvuus on aina… Read more »
Lue lisääKaikki tietävät, että hyvä sisältö myy – mutta miten sitä tehdään? Miten sisältö avittaa kauppojen syntymistä? Sisällöntuotanto on käytännössä usein kirjoittamista, puhumista tai kuvittamista. Kaikki myös kokevat osaavansa tehdä sisältöjä – mutta suinkaan kaikki eivät tiedä miten tehdään markkinoinnillinen sisältö, jolla saadaan tuloksia. Sisällöntuotanto vaatii osaamista ja ymmärrystä vaikkapa siitä, mitkä ovat toimivan videon ominaispiirteet tai millaisen tekstin… Read more »
Lue lisääLanseerasimme vuonna 2016 huhtikuun alussa uuden kiinteistöalan sähköisen joukkorahoituspalvelun, joka yhdistää rahoitusta tarvitsevat rakennuttajat ja tuottavia sijoituskohteita etsivät sijoittajat. Groundfunding Oyj lähti ensimmäisenä Suomessa tarjoamaan rakennuttajille rahoitusmallia, jossa rakennusprojekti rahoitetaan yksityishenkilöiltä joukkorahoituksena saatavilla sijoituksilla. Joukkorahoitus ravistelee perinteisiä rahoitusmuotoja ja se tuo uutta virtaa rahoitusmarkkinoille. Lyhytaikainen sijoittaminen rakentamiseen kiinnostaa monia ja nyt sijoittajilla on ensimmäistä… Read more »
Lue lisääYksi kuvallisen nettimainonnan perisynneistä, jota näkee etenkin perinteiseen mainontaan tutustuneiden keskuudessa, on mainonnan toteuttaminen niin, että suunnitellaan yksi mainos, lyödään haluttuihin medioihin parin kolmen viikon ajaksi ja toivotaan tuloksia. Nettimainontaa EI TODELLAKAAN kannata tehdä näin! Aloita mieluummin siitä, että suunnittelet paljon mainoksia, kokeilet kaikkia ja jatkat parhaiden käyttöä. Alla mainitsimme lukuisia toimivia vaihtoehtoja kuvamainosten suunnitteluun… Read more »
Lue lisääSivusto, johon käyttäjä ensimmäiseksi hakukoneesta tai mainoksesta klikattuaan päätyy, eli laskeutumissivu, on äärimmäisen tärkeä osa nettimarkkinoinnin tehokkuutta! Jos netissä harrastaa minkäänlaista mainontaa tai edes aktiivisesti ja suunnitelmallisesti pyrkii näkymään Googlessa, kannattaa aloittaa suunnittelemalla hyvä laskeutumissivu. Kirjoitimme muutaman vinkin siihen, millainen laskeutumissivu on toimiva ja mitä siellä pitäisi näkyä.
Lue lisää