Monipuolista tavoittavuutta – 4D vie yrityksenne huipputuloksiin
Tiedätkö, miten yrityksenne kohdeyleisö tavoitetaan tehokkaasti? Me Mainostoimisto 4D:llä tunnemme tavoittavuuden mahdollisuudet. On kyseessä sitten uuden tuotteen lanseeraus, ikonisen brändin uudistus tai vaikkapa äänibrändäys – meiltä löytyy ratkaisut, jotka johtavat huipputuloksiin.
Leipomo Rosten
Ei hyvää, vaan parempaa tavoittavuutta
Leipomo Rosten on Suomen kolmanneksi suurin leipomo ja pitkäaikainen yhteistyökumppanimme, jolle toteutamme somesisällöt, digimarkkinoinnin, esitteet, pakkaussuunnittelun sekä printtimateriaalit.
Viimeisimpänä isona uudistuksena suunnittelimme Leipomo Rostenin kanssa yhteistyössä uuden tuoteperheen brändäyksen ja pakkauksien suunnittelun. Syntyi Rosten Street Food. Hyvä siitä ei tullut – siitä tuli parempi. Urbaani, näyttävä ja erottuva.
OFF!
Korvamato muistuttaa hyönteiskarkoitteen monipuolisuudesta
Pääsimme suunnittelemaan suomalaisen klassikon, eli OFF!-hyönteiskarkoitteen uutta kampanjaa. Halusimme kunnioittaa suomalaisten hyvin tuntemaa tuotetta ja brändiä, mutta samalla tuoda esiin OFF!-tuoteperheen uusia käyttötapoja. Kattavan TV-kampanjan lisäksi sävelsimme ja sanoitimme OFF!-hyönteiskarkotteille uuden korvamadon radiosoittoon yhteistyössä asiakkaan sekä Toni Nuotion kanssa.
Substral
Animaatiolla opastusta kasvinhoidon saloihin
Huonekasvien kasvattaminen on lisääntynyt erityisesti nuorten keskuudessa. Asiakkaamme Transmerin kanssa suunnittelimme informatiivisen, mutta kepeän ja värikkään animaatiokokonaisuuden Substralille. Animaation tavoitteena oli opastaa, kuinka helppoa kasvin lannoittaminen on ja esitellä Substralin tuotteita. Substralin kestosuosikit ravinnetikut ja nestemäinen yleisravinne sekä uutuustuote nestemäisen yleisravinteen täyttöpussi saivat pääroolit animaatiossa.
Forssan kaupunki
Äänibrändäys nosti Forssan kaikkien huulille
Forssan kaupunki on luottanut 4D:n palveluihin jo useamman vuoden ajan. Vuosien saatossa hedelmällinen yhteistyömme on syventynyt entisestään.
Forssan satavuotisen historian kunniaksi kutsuimme forssalaiset ja forssamieliset osallistumaan Forssan äänibrändin rakentamiseen. Lähes tuhat vastaajaa kertoi, miltä Forssa kuulostaa ja ääni kuultiin myös valtakunnallisissa medioissa.
Lue miksi Helsingin-Sanomat nosti Forssan äänibrändäyksen koko kansan huulille ja kuuntele samalla miltä Forssa forssalaisten mielestä kuulostaa.