Rosten Rostis
Karjalan muttei piirakka, sellainen on Rosten Rostis.
+18
Uutta työpaikkaa
2,3 milj.
Tavoitettua Facebookin ja Instagramin käyttäjää.
1,3 milj.
Mainosnäyttöä Youtubessa,
josta 244 t loppuunkatselua.
josta 244 t loppuunkatselua.
84 t
Sitoutunutta Facebook-käyttäjää.

Marko Perho, Marketing manager, Leipomo Rosten
Hyvin hoidettu hommat. Tuotannollinen tekeminen hyvää ja sujuvaa!
Kaipuusta Karjalaan
Leipomo Rosten voitti Rostiksella Suomalainen menestysresepti 2020 -kilpailun. Saimme kunnian olla mukana suunnittelemassa Rostiksen brändi-identiteettiä sekä visuaalista ja viestinnällistä
ilmettä.
Vuoden Mainos 2020 -kilpailussa meidät palkittiin Paras tulos -pokaalilla. Juuri tämän sarjan voitto maistuu meistä erityisen makealta ja osuu maaliin, sillä voimalauseemme “intohimoinen tuloksista” on ollut ydinasiamme jo vuosien ajan. Huipputuloksiin päästään yhteistyöllä ja rohkeilla ideoilla!
Pohjoismaisiin bränditöihin erikoistunut Transform Awards Nordics 2021 palkitsi Rostiksen 2. sijalla kategoriassa “Best strategic or creative development of a new brand”. Kansainvälisen tuomariston jäsen kommentoi: “The branding is very genuine and just how I think back on my childhood with my grandparents.”
Pohjoismaisiin bränditöihin erikoistunut Transform Awards Nordics 2021 palkitsi Rostiksen 2. sijalla kategoriassa “Best strategic or creative development of a new brand”. Kansainvälisen tuomariston jäsen kommentoi: “The branding is very genuine and just how I think back on my childhood with my grandparents.”

