Leipomo Rosten - Mainostoimisto 4D
Sulje

Tilaa uutiskirje

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Leipomo Rosten

Leipomo Rosten on Suomen kolmanneksi suurin leipomo ja pitkäaikainen yhteistyökumppanimme, jonka kanssa työskenteleminen on aina ollut ilo ja etuoikeus. Toteutamme Rostenille niin somesisällöt sekä ylläpidon, digimarkkinoinnin, esitteet, pakkaussuunnittelun kuin printtimateriaalitkin – mitä markkinointitarpeita turkulaisleipomolla ikinä onkaan.

Rosten Street Food

Kun Leipomo Rostenilta oli tulossa uusi tuoteperhe, päätimme tehdä brändin ja pakkauksien suunnittelutyön yhdessä. Hyvä siitä ei tullut – siitä tuli parempi. Urbaani, näyttävä ja erottuva.

Marko Perho, Brand Manager, Leipomo Rosten

Yhteistyömme sujui tälläkin kertaa varsin mallikkaasti ja olen erittäin tyytyväinen sekä tuotteiden brändeihin että pakkausten ulkoasuun.

Rosten Street Food

Katujen herkullinen kutsu mukana Rostenin uudessa tuoteperheessä

Erottuva pakkaus ilmentää brändiä ja erottuu hyllyllä

Suunnittelimme Leipomo Rostenin uuden Street Food -tuoteperheen Parila ja Briossi hampurilaissämpylöihin sekä Bao Bun höyrysämpylöihin houkuttelevan kokonaisuuden, jossa pakkaukset ilmentävät tuotteiden luonnetta, asennetta ja brändiä. Erityisesti muusanamme toimi maku, joka vie mukana.

Suomessa leivotut sämpylät sopivat monipuoliseen kokkailuun ja erityisesti ympärivuotiseen suomalaiseen grillikauteen. Tuotteita ei haluttu identifioida kulttuurin tai kansallisuuden kautta, vaan keskiöön nostettiin niiden monipuolisuus ja “jokaiseen makuun”-sopivuus esimerkiksi täytteiden valinnoissa.

Tämä kirkkaana mielessä pitäen luotiin erottuva monikirjasintyylin, joka ilmentää jokaisen mahdollisuutta tuunata kokonaisuus niin lämmityksen kuin täytteidenkin osalta omalla tyylillään. Pakkaus on kuluttajan ensikosketus brändiin, joten huomioon otettavia seikkoja riitti suunnitteluprosessin aikana.

Katuruokatuotteita alkaa kauppojen hyllyillä olla vino pino, joten se aivan perinteisin ja ilmeisin urbaani katuruokatyyli sivuutettiin, jotta tuotteet nousisivat esiin massasta jo pakkauksensakin puolesta. Ilmeen ei haluttu myöskään olevan liian luksus tai liian halpa.

Jokaiselle tuotteelle luotiin valmistustapaa kuvaava kuosi: grillin, parilan ja höyrykorin pinnat. Näiden niin kutsuttujen lämmitystapatunnusten rakenne, ladottu kaksirivinen kokonaisuus, ilmentää samalla täytettyä leipää. Loppuun asti mietittyä, eikö totta?

Innostunut vastaanotto

Tuoteperhe on otettu innostuneesti vastaan. Ruokakaupoissa asioivat ovat inspiroituneet niin pakkausten leikkisyydestä ja värikkyydestä kuin luonnollisesti itse tuotteiden hyvästä maustakin. Tuotteet löydät hyvin varustettujen kauppojen valikoimista tälläkin hetkellä. Lämmitä miten haluat, täytä millä haluat ja nauti! Saa suorittaa. Rostenin Street Food – ja muihin sämpylöihin voit tutustua täällä.

Rosten Rostis

Karjalan muttei piirakka, sellainen on Rosten Rostis.

+18

Uutta työpaikkaa

2,3 M

Tavoitettua Facebookin ja Instagramin käyttäjää

1,3 M

Mainosnäyttöä Youtubessa, josta 244 t loppuunkatselua.

84 t.

Sitoutunutta Facebook-käyttäjää

Marko Perho, Marketing Manager

”Hyvin hoidettu hommat. Tuotannollinen tekeminen hyvää ja sujuvaa.”

Leipomo Rosten

Kaipuusta Karjalaan

Suunnittelimme Leipomo Rostenin uuden Street Food -tuoteperheen Parila ja Briossi hampurilaissämpylöihin sekä Bao Bun höyrysämpylöihin houkuttelevan kokonaisuuden, jossa pakkaukset ilmentävät tuotteiden luonnetta, asennetta ja brändiä. Erityisesti muusanamme toimi maku, joka vie mukana.

Suomessa leivotut sämpylät sopivat monipuoliseen kokkailuun ja erityisesti ympärivuotiseen suomalaiseen grillikauteen. Tuotteita ei haluttu identifioida kulttuurin tai kansallisuuden kautta, vaan keskiöön nostettiin niiden monipuolisuus ja “jokaiseen makuun”-sopivuus esimerkiksi täytteiden valinnoissa.

Tämä kirkkaana mielessä pitäen luotiin erottuva monikirjasintyylin, joka ilmentää jokaisen mahdollisuutta tuunata kokonaisuus niin lämmityksen kuin täytteidenkin osalta omalla tyylillään. Pakkaus on kuluttajan ensikosketus brändiin, joten huomioon otettavia seikkoja riitti suunnitteluprosessin aikana.

Katuruokatuotteita alkaa kauppojen hyllyillä olla vino pino, joten se aivan perinteisin ja ilmeisin urbaani katuruokatyyli sivuutettiin, jotta tuotteet nousisivat esiin massasta jo pakkauksensakin puolesta. Ilmeen ei haluttu myöskään olevan liian luksus tai liian halpa.

Jokaiselle tuotteelle luotiin valmistustapaa kuvaava kuosi: grillin, parilan ja höyrykorin pinnat. Näiden niin kutsuttujen lämmitystapatunnusten rakenne, ladottu kaksirivinen kokonaisuus, ilmentää samalla täytettyä leipää. Loppuun asti mietittyä, eikö totta?

Lisää upeita asiakkaitamme

Kaipaatko tuloksia?
Ota yhteyttä!

Mikko Granström

Tiia Nevalainen

Ota yhteyttä