Luksia - Mainostoimisto 4D
Sulje

Tilaa uutiskirje

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Luksia PULSE – innovatiivinen sähköinen asiakaslehti

Yhteistyömme Koulutuskuntayhtymä Luksian kanssa käynnistyi täysin uudenlaisen sähköisen asiakaslehden konseptoinnista. Luksia PULSE on inspiroiva ja moderni julkaisu, joka tuo esiin opiskelijoiden tarinat, koulutuksen merkityksen ja ammatillisen kasvun.

4D vastasi lehden ideoinnista aina nimestä ja sloganista rakenteeseen ja visuaaliseen ilmeeseen asti. Yhteistyön ytimessä on koulutuksellinen lähestymistapa: osana konseptia otimme mukaan Luksian media-alan opiskelijat, jotka pääsivät toteuttamaan lehteä osana työharjoittelua – aidossa asiakastyössä, osaavan tiimin tukemana.

Lehti toimii myös teknologian edelläkävijänä: mukaan otettiin alusta alkaen Videobot-sisällöt, joiden avulla lukijat voivat kohdata sisällön entistä elävämmin – kuulla ja nähdä haastateltavat ja tutustua opintosisältöihin uudella tavalla.

Luksia PULSE on enemmän kuin julkaisu. Se on foorumi, jossa oppiminen ja viestintä kohtaavat, ja jossa opiskelijat pääsevät ääneen.

Opintolinjojen esittelyvideot

Kevään aikana sukelsimme mukaan Luksian maailmaan toteuttamalla sarjan opintolinjojen esittelyvideoita. Kuvauspäivien aikana tutustuimme monipuolisiin koulutuslinjoihin ja ennen kaikkea opiskelijoihin, jotka kertoivat omin sanoin, millaista opiskelu Luksialla todella on. Halusimme tuoda esiin aidon ja rehellisen kuvan opiskelusta – sellaisena kuin nuoret sen kokevat.

Yhteistyö Luksian kanssa sujui alusta asti saumattomasti, ja vaikka kuvauspäivät olivat vauhdikkaita, niiden tunnelma oli lämmin ja välitön. Parasta oli nähdä, kuinka luontevasti opiskelijat heittäytyivät haastatteluihin ja puhuivat avoimesti opinnoistaan, tulevaisuuden suunnitelmistaan ja unelmistaan työelämässä. Näiden nuorten tarinoita oli ilo tallentaa ja jakaa – heissä todella on tulevaisuus.

Videoista syntyi paitsi informatiivisia myös tunteisiin vetoavia sisältöjä, jotka auttavat tulevia opiskelijoita löytämään oman polkunsa. Lisäksi tuotimme opiskelijoiden kanssa Luksian verkkosivuille upotettavat videobot-sisällöt, joissa he kertovat omia kokemuksiaan ja nostavat esiin Luksian parhaita puolia. Nämä interaktiiviset sisällöt tuovat koulutusvaihtoehdot entistä lähemmäs kiinnostuneita hakijoita.

Luksian sitoutuminen opiskelijalähtöisyyteen ja käytännönläheiseen oppimiseen välittyi jokaisesta kohtaamisesta – ja juuri sitä halusimme välittää myös katsojille.

74 000

Vuorovaikutuskertaa

28 %

Sitoutumisaste
videoihin

45 %

Videobotin avanneista
klikkaa tutkintosivulle

Lisää upeita asiakkaitamme

Kaipaatko tuloksia?
Ota yhteyttä!

Mikko Granström

Tiia Nevalainen

Ota yhteyttä