Asiakastyytyväisyydestä huippuarvosana
Sulje

Tilaa uutiskirje

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Asiakastyytyväisyydestä huippuarvosana – lunastamme lupausta joka päivä

Mainostoimistona me tiedämme, että hyvä työ mitataan lopulta siinä, miten asiakkaat kokevat yhteistyön. Siksi olemme erityisen iloisia ja ylpeitä tuoreesta asiakastyytyväisyyskyselystämme, jossa saavutimme NPS-lukeman 69 – se on mainostoimistoalalla erittäin kova tulos. Iso kiitos jokaiselle asiakkaallemme palautteesta!

Olemme jo pitkään tehneet töitä sen eteen, että yhteistyö kanssamme olisi paitsi tuloksellista myös mutkatonta ja inspiroivaa. On hienoa huomata, että se välittyy myös asiakkaillemme.Tämän asiakaslupauksen eteen teemme työtä ihan joka päivä. Ja onneksemme saamme tehdä tätä työtä yhdessä monipuolisen ja upean asiakaskunnan kanssa, jotka haastavat meitä ja joilta myös itse opimme jatkuvasti uutta.

 

Turun musiikkijuhlille uudenlaista tapahtumaviestintää

Yksi esimerkki tästä on yhteistyömme Turun musiikkijuhlien kanssa. Vastuullinen ja arvostettu klassisen musiikin festivaali lähti kanssamme luomaan jotain aivan uudenlaista tapahtumaviestintäänsä – ja näin syntyi muun muassa TMJ Magazine, joka on paljon enemmän kuin perinteinen käsiohjelma.



– Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhömme 4D:n kanssa. Yhteistyössä syntynyt TMJ Magazine on täydellinen lisä markkinointiimme.

Eveliina Salminen, myynti- ja markkinointipäällikkö, Turun musiikkijuhlat

Sukella syvemmälle


Luksialle opiskelijoiden näköistä sisältöä

Toinen hieno esimerkki on yhteistyömme Luksian, Länsi-Uudenmaan koulutuskuntayhtymän, kanssa. Alusta asti yhteinen tekeminen on lähtenyt lennokkaasti liikkeelle, ja tuloksina on syntynyt muun muassa asiakaslehti Pulse sekä perustutkintoja esitteleviä opintolinjavideoita, joissa opiskelijat pääsevät omin sanoin esittelemään valitsemiaan linjoja ja ovat samalla päässeet tuottamaan omannäköistä ja kohdeyleisöä puhuttelevaa sisältöä.


– Meillä on alusta asti ollut mahtava henki ja hyvä meininki. Yhteistyö on tuottanut loistavia tuloksia, ja opiskelijatkin ovat päässeet tekemään omannäköistään materiaalia. Tämä on just sitä, mitä mainostoimistoyhteistyö on parhaimmillaan.

Riina Vesanen, ulkoisen viestinnän ja markkinoinnin asiantuntija, Luksia

Lue lisää


ZTE:lle näyttävä tuotelanseerauskiertue

Kolmantena esimerkkinä on yhteistyömme teknologiayritys ZTE:n kanssa. Yhdessä olemme jo toteuttaneet useita onnistuneita projekteja, ja syksyllä yhteistyö sai uuden, vauhdikkaan vaiheen ZTE Pro Tour -koulutuskiertueen myötä, joka järjestettiin nyt ensimmäistä kertaa Suomessa. Kiertueella koulutettiin jälleenmyyntiasiakkaita uutuustuotteiden, kuten kellopuhelimien ja 5G-reitittimien parissa, ja mukana oli upea tiimi ja huikea kalusto.


– 4D:n kanssa yhteistyö on ollut hedelmällistä. Olemme tehneet jo hienoja juttuja, ja nyt lisätään kierroksia. ZTE Pro Tour on meille ensimmäinen laatuaan Suomessa, ja odotamme innolla jälleenmyyntiasiakkaidemme kouluttamista uutuustuotteidemme parissa.

Jussi Luoto, Suomen maajohtaja, ZTE

Tutustu asiakkuuteen


Yhteistyömme asiakkaidemme kanssa on meille sydämenasia, ja NPS-tuloksemme 69 kertoo, että olemme oikealla tiellä. Ja mikä parasta, NPS-luku
69 ei ole meille vain numero – me näemme sen myös kuin pienen jin ja jang -merkin. Se muistuttaa siitä, että ilman asiakkaitamme ei olisi meitäkään. Yhdessä tekemällä syntyy tasapaino ja ennen kaikkea ne hienot teot, joita saamme päivittäin kokea yhteistyössä. Iso kiitos kaikille asiakkaillemme – odotamme innolla, mitä kaikkea voimme yhdessä seuraavaksi saavuttaa!

Kaipaatko tuloksia?
Ota yhteyttä!

Mikko Granström

Tiia Nevalainen