ZTE - Mainostoimisto 4D
Sulje

Tilaa uutiskirje

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

ZTE – Kellopuhelimen tapahtuma-markkinointi

Innovatiivinen tapahtumamarkkinointi, joka tuo tuotteen lähelle asiakasta.

Kun televiestintälaitteiden ja verkkoratkaisujen toimittaja ZTE halusi esitellä K1 Pro -kellopuhelinta yleisötapahtumissa, halusimme varmistaa, että asiakkaat pääsevät aidosti kokemaan laitteen hyödyt ja suorituskyvyn. 

Suunnittelimme ja toteutimme tapahtumamarkkinointimateriaalit, joiden avulla asiakkaat voivat kokeilla kellopuhelimen ääni- ja videopuheluominaisuuksia reaaliajassa.

Materiaalit suunniteltiin erityisesti puhuttelemaan kellopuhelimen pääasiallista kohderyhmää – vanhempia ja koulutietään aloittavia lapsia.

Viestintä ja visuaalinen ilme rakennettiin helposti lähestyttäviksi ja selkeiksi, jotta vanhemmat saisivat kattavan käsityksen laitteen hyödyistä ja turvallisuusominaisuuksista, samalla kun lapset pääsivät innostumaan hauskasta ja helppokäyttöisestä teknologiasta.

Yleisötapahtumassa hyödynnettiin suurta näyttöä, joka oli yhdistetty myyjän kellopuhelimeen, mahdollistaen asiakkaiden soittaa ja testata laitteen toimintaa. Näin tuotteen keskeiset vahvuudet – laadukkaat puhelut ja sujuva käyttökokemus – tulivat konkreettisesti esille.

Tulos? Houkutteleva ja elämyksellinen tapahtuma, joka teki ZTE:n kellopuhelimesta puheenaiheen oikeassa kohderyhmässä. 

Näyttävä asiantuntijakiertue jälleenmyyjille

Syksylllä 2025 toteutimme ZTE:n jälleenmyyjille suunnatun ZTE Pro Tour -kiertueen tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa. Kiertue oli Suomessa ensimmäinen laatuaan. Vauhdikas kiertue toi ZTE:n uutuustuotteet – kellopuhelimet ja 5G-reitittimet – näyttävästi esiin ja tarjosi jälleenmyyjille asiantuntevaa koulutusta. Kokonaisuuteen sisältyi myös digitaalisia ratkaisuja, kuten interaktiiviset videobotit, jotka toivat lisäulottuvuutta tuotekoulutukseen ja aktivointiin. Vastasimme kiertueen ja sen sisältöjen suunnittelusta, toteutuksesta ja viestinnästä alusta loppuun. Yhteistyössä toteutetut toimenpiteet vahvistivat ZTE:n tunnettuutta Suomessa, tarjosivat yleisöille konkreettisia elämyksiä ja korostivat ZTE:n tuotteiden laadukkuutta ja innovatiivisuutta.


– 4D:n kanssa yhteistyö on ollut hedelmällistä. Olemme tehneet jo hienoja juttuja, ja nyt lisätään kierroksia. ZTE Pro Tour on meille ensimmäinen laatuaan Suomessa, ja odotamme innolla jälleenmyyntiasiakkaidemme kouluttamista uutuustuotteidemme parissa.

Jussi Luoto, Suomen maajohtaja, ZTE

Lisää upeita asiakkaitamme

Kaipaatko tuloksia?
Ota yhteyttä!

Mikko Granström

Tiia Nevalainen

Ota yhteyttä