Joskus pyöräkin pitää keksiä uudelleen
Kun Suomen vanhimpiin pyöräliikkeisiin kuuluva Ajopyörän kivijalkaliike vaihtoi osoitettaan, oli samalla brändiuudistuksen aika. Johtavana ajatuksena olivat selkeät värit ja yksinkertaiset grafiikat. Uudistus kunnioitti myös yrityksen pitkää historiaa. Siinä samassa muodostui myös ytimekäs slogan – Se pyörii! Vuosien saatossa hedelmällinen yhteistyömme on syventynyt ja laajentunut eri medioihin ja materiaaleihin. Kattavaan ja kokonaisvaltaiseen tekemiseen – niin kuin kumppanien kesken toimitaan.
1949
EST.
+100 %
Rentous – brändi saa puhua kuin ihminen ihmiselle
2
Yhteensovitettua brändiä
Visa Nummiora, Bikeshopin toimitusjohtaja
Kiitoksia 4D:n tiimille hyvästä duunista työsuhdepyöräkampanjan kanssa! Myyntimme on noussut huomattavasti ja työsuhdepyöräbusiness on kasvattanut osuuttaan liiketoiminnastamme kampanjan myötä merkittävästi.
Työsuhdepyöräilystä koko kansan huvia
Kun maailma muuttuu, pitää yrityksen, brändin ja viestinnänkin reagoida. Pyöräala on ollut täysin ennennäkemättömän kysynnän tilanteessa keväästä 2020 lähtien. Yksi pyöräalaa vahvasti muovannut seikka oli työsuhdepyörän hankinnan mahdollistanut lakiuudistus. Ajopyörä päätti reagoida tähän vahvasti.
Tuimme pitkäaikaisen asiakkaamme strategista painostusta työsuhdepyöräilyyn toteuttamalla animaatiot kahdelle eri kohderyhmälle, työnantajille ja työntekijöille, samaa konseptia hyödyntäen. Kustannustehokas tapa mahdollisti vielä sekä Ajopyörän että Bikeshopin brändien mukaan ottamisen. Brändikkään vauhdikas animaatio, kohderyhmiä puhuttelevat viestit, oikeat kanavavalinnat ja huippuluokan spiikkaaja toivat Ajopyörälle sen ansaitseman huomion.
Kampanjalla saatiin laaja näkyvyys Youtubessa, MTV3:lla ja Adform-mainonnalla, sekä somemainonnalla Facebookissa ja Instagramissa.
609 t.
Kontaktia MTV3:lla
1 054 000
Mainosnäyttöä Adformissa, Youtubessa ja Katsomossa
520 476
Videokatselua digikanavissa
6 526
Klikkausta