Suur-Seudun Osuuskauppa

  • Digi&Some

Suunnittelimme sisällön ja toteutimme materiaalit Suur-Seudun Osuuskaupan asiakkaita osallistavaan vastuullisuuskampanjaan. Tavoitteena oli kertoa SSO:n toimipisteiden vastuullisuudesta ja Kauppakeskus Lohen hiilinegatiivisuudesta. Samalla ohjattiin kävijöitä SSO:n toimipisteisiin arvontalipukkeen täyttämistä varten. Oman ekotekonsa kertomalla ja lipukkeen täyttämällä osallistui sähköauton arvontaan.

Teimme konseptin ja käsikirjoitukset videosarjalle, joka sekä hauskuuttaa että informoi katsojia. Loimme kampanjalle keulahahmon, Sulo-Taunon, joka on Lohjan negatiivisin mies. Sulo-Taunoa esittää Kalle Lamberg.

Videosarjassa Sulo-Tauno yrittää pärjätä SSO:n feissarina, mutta ymmärtää asian väärin. Sen sijaan, että hän kertoisi Kauppakeskus Lohen hiilinegatiivisuudesta ja ekoteoista, hän kannustaa negatiivisuuden ja egotekojen pariin, kunnes SSO:n henkilökunnan jäsen oikaisee asian.

 

 

 

 

 

 

▶ Videoiden konseptointi ja käsikirjoitus
▶ Markkinointisuunnitelma
▶ Digimainonta
▶ Somemateriaalit