Tarkoituksenmukaista näkemyksellisyyttä – Elämän mittaisia kokemuksia
Valmet Automotive on ollut uranuurtaja autoteollisuudessa jo yli 60 vuotta. Nyt se tekee poikkeuksellista työtä akkuteknologian ja tulevaisuuden autojen parissa. Tekijöitä yritys kaipaa jatkuvasti, ja tätä tarvetta silmälläpitäen 4D loi Valmet Automotivelle uuden "Elämäsi työkokemus" -konseptin, jossa korostetaan työn ainutlaatuisuutta ja merkityksellisyyttä. Ei turhaa puhetta supersankareista, vaan rehellistä ja suoraa puhetta työstä.
2000
Hakemusta kampanjan aikana
+10 %
Hakemusten määrän kasvu edellisvuoteen
10 300
Klikkausta kampanjasivulle
Marianne, Talent Management Specialist, Valmet Automotive
”Yhteistyö Mainostoimisto 4D:n kanssa on sujunut alusta asti todella hyvin ja vastauksia kysymyksiin saa todella nopealla tahdilla. Erityisesti olen kiitollinen siitä, miten nopealla aikataululla Summer Trainee -kampanja saatiin pystyyn, vaikka aikaa oli rajallisesti ja suunnittelu osui joululomien aikaan. Mainostoimiston hyvällä suunnittelulla ja tarkalla aikataulutuksella saatiin lopputuloksena todella onnistunut kampanja”.
Summer Trainee
Kokonaisuus lanseerattiin Summer Trainee-rekrytoinnin yhteydessä, jossa Valmet Auotomotiven akkutehtaalle Saloon ja autotehtaalle Uuteenkaupunkiin rekrytoidaan vuosittain lähes 100 kesätyöntekijää. Elämäsi työkokemus -tarina toteutettiin tarinallisena mainoksena ja lyhyempinä 15 sekunnin klippeinä, jotka soveltuvat markkinointiin Googlessa ja sosiaalisessa mediassa. Lisäksi kampanjaan sisältyi näkyvää bannerimainontaa.
Summer Trainee -rekrytoinnin tulokset olivat erittäin hyvät. Hakemuksia tehtäviin tuli kaikkiaan yli 2000 ja yksittäisten hakijoiden määrä Uudenkaupungin autotehtaan osalta kasvoi edellisvuoteen verrattuna lähes 10 prosenttia, teollisten toimialojen työvoimapulasta huolimatta.
Elämäsi työkokemus -konseptia on hyödynnetty ja tullaan jatkossakin hyödyntämään myös muissa Valmet Automotiven rekrytointikampanjoissa.
