Keskusautohallin verkkopalvelu-uudistus
Keskusautohallin uuden verkkopalvelun suunnitteluprosessiin sisältyi visuaalisen ilmeen lisäksi uusi verkkokauppaominaisuus ja autohuollon ajanvarauslomake. Verkkosivuston sisältörakenne ja selkeät asiakaspolut olivat suunnittelun keskiössä. Osana uudistusta toteutimme tone of voice -ohjeistuksen sekä suunnittelimme ja ohjasimme yrityskuvaukset. Verkkosivuston perinpohjaisen sisällöllisen ja visuaalisen uudistuksen myötä myös brändi-ilme uudistettiin.
Riina Vesanen, Keskusautohalli
”Yhteistyötä ilman turhia virallisuuksia, Hyvä tsemppi molempiin suuntiin, avointa keskustelua ja rehellistä palautetta puolelta toiselle. Ja lopputuloshan on edelleen autoalan maan paras👌!”
Syvällinen yhteistyö varmisti lopputuloksen
Onnistunut uudistus syntyi syväluotaavasta pohjatyöstä: suunnitteluprosessi alkoi workshoppien muodossa ja jatkui säännöllisillä tapaamisilla. Jatkuva yhteistyö ja asiakkaamme Keskusautohallin kuuntelu herkällä korvalla mahdollistivat kohderyhmän tarpeiden ja verkkosivujen edellytysten tarkan kartoituksen.