Keskusautohalli - Mainostoimisto 4D

Keskusautohallin verkkopalvelu-uudistus

Keskusautohallin uuden verkkopalvelun suunnitteluprosessiin sisältyi visuaalisen ilmeen lisäksi uusi verkkokauppaominaisuus ja autohuollon ajanvarauslomake. Verkkosivuston sisältörakenne ja selkeät asiakaspolut olivat suunnittelun keskiössä. Osana uudistusta toteutimme tone of voice -ohjeistuksen sekä suunnittelimme ja ohjasimme yrityskuvaukset. Verkkosivuston perinpohjaisen sisällöllisen ja visuaalisen uudistuksen myötä myös brändi-ilme uudistettiin.
Riina Vesanen, Keskusautohalli
"Yhteistyötä ilman turhia virallisuuksia. Hyvä tsemppi molempiin suuntiin, avointa keskustelua ja rehellistä palautetta puolelta toiselle. Ja lopputuloshan on edelleen autoalan maan paras ✌️"
keskusautohalli

Syvällinen yhteistyö varmisti lopputuloksen

Onnistunut uudistus syntyi syväluotaavasta pohjatyöstä: suunnitteluprosessi alkoi workshoppien muodossa ja jatkui säännöllisillä tapaamisilla. Jatkuva yhteistyö ja asiakkaamme Keskusautohallin kuuntelu herkällä korvalla mahdollistivat kohderyhmän tarpeiden ja verkkosivujen edellytysten tarkan kartoituksen.

Haluatko tuloksia?
Ota yhteyttä!

Mikko Granström

Tiia Nevalainen

Ota yhteyttä
Tutustu projektiin