Element Logic
Asiakkaamme Element Logic on varastoautomaation edelläkävijä ja maailman suurin AutoStore-järjestelmätoimittaja. Heidän kasvunsa on ollut huimaa sekä Suomessa että maailmalla. Tunnettuus ei kuitenkaan ole seurannut käsi kädessä kasvun kanssa, joten he valitsivat 4D:n markkinointikumppanikseen Suomessa. Vastaamme yrityksen markkinoinnin konseptoinnista Suomen markkinoilla, verkkosivujen ylläpidosta, digimarkkinoinnista sekä somesisällöista ja -mainonnasta.
Element Logicin mainonnassa hyödynnetään humoristista sisältöä, still-kuvia sekä animointia ja liikettä, Element Logicin asiantuntijuutta unohtamatta.

Natiiviartikkelit
Sisällöntuottaminen ei ole kuollut. Se on edelleen loistava keino paaluttaa paikkansa asiantuntijana muuttuvassa liiketoimintaympäristössä.
OIemme laatineet Element Logicille useita erilaisia tekstiformaatteja: natiiviartikkeleita, asiantuntijahaastatteluja, uutisia sekä tiedotteita. Hieman tuntettamattomammalle yritykselle Suomen markkinoilla näkyminen on elinehto.
Liikkuva kuva herättää mainonnassa huomiota. Toteutimme Element Logicille minuutin mittaisen tyylikkään videon, joka oli pilkottavissa 20 sekunnin pätkiksi markkinointitarkoituksia varten. Video oli mainonnan lisäksi nähtävissä Element Logicin osastolla Logistiikka-Messuilla Tampereella sekä yrityksen verkkosivuilla, johon johdimme monikanavaisella kampanjalla liikennettä. Kustannustehokasta ja toimivaa.
Suoramarkkinointia suoraan maaliin
Element Logicin tarjoamilla varastoautomaatioratkaisuilla on valtava tilaus Suomen kokoisessa maassa. Mutta mitkä ovat Element Logicin näkökulmasta ne kaikkein halutuimmat asiakkaat ja miten heidät tavoittaa? Asiakas toimitti meille listan toiveasiakkaista, joita lähestyimme näyttävällä suoramarkkinointikampanjalla.
Aiempaa animaatiokampanjan linjaa noudattaen laadimme erottuvan, pysähdyttävän näyttävän ja asiakkaan ilmeeseen brändätyn pizzalaatikon, jonka sisällä oli ensin lisää lupaava välikalvo, sitten itse infon sisältämä kirje sekä ison kotimaisen ketjun pizzalahjakortti.
Kampanja onnistui upeasti. Asiakkaan saama palaute oli varsin positiivista ja Element Logic sai suoria, liiketoiminnan kannalta laadukkaita kontaktointeja. Se on paljon alalla, jossa yhdelläkin kaupalla on iso merkitys. Suoramarkkinointia voi mitata saavutetuilla kontakteilla, mutta lisäksi varustimme lahjakortin koodilla, josta näimme, ketkä pizzan ovat lunastaneet.
54
Lähetettyä pizzalaatikkoa
20
Käytettyä koodia
37 %
Todistetusti tavoitettua kontaktia




Animaatio palvelee, kun on paljon kerrottavaa
Päätimme toteuttaa Element Logicille animaatioiden sarjan, jossa pystyimme tuomaan tehokkaasti esiin teknologiayrityksen tarjoamat hyödyt sisälogistiikan kentälle. Varastoautomaatio on monipuolinen ja laaja aihe, joten animaation ja tiiviiden tekstisisältöjen avulla saimme tiiviisti esitettyä automaatioteknologian mahdollisuudet Suomen logistiikkamarkkinoille.
+35 %
Näkyvyyden kasvu
+180 %
Yhteydenottojen määrä
+207 %
Tavoitteen ylittäneet sivuvierailut