Element Logic
Asiakkaamme Element Logic on varastoautomaation edelläkävijä ja maailman suurin AutoStore-järjestelmätoimittaja. Heidän kasvunsa on ollut huimaa sekä Suomessa että maailmalla. Tunnettuus ei kuitenkaan ole seurannut käsi kädessä kasvun kanssa, joten he valitsivat 4D:n markkinointikumppanikseen Suomessa. Vastaamme yrityksen markkinoinnin konseptoinnista Suomen markkinoilla, verkkosivujen ylläpidosta, digimarkkinoinnista sekä somesisällöista ja -mainonnasta.
Element Logicin mainonnassa hyödynnetään humoristista sisältöä, still-kuvia sekä animointia ja liikettä, Element Logicin asiantuntijuutta unohtamatta.
+35 %
Näkyvyyden kasvu
+180 %
Yhteydenottojen määrä
+207 %
Tavoitteen ylittäneet sivuvierailut
Animaatio palvelee, kun on paljon kerrottavaa
Päätimme toteuttaa Element Logicille animaatioiden sarjan, jossa pystyimme tuomaan tehokkaasti esiin teknologiayrityksen tarjoamat hyödyt sisälogistiikan kentälle. Varastoautomaatio on monipuolinen ja laaja aihe, joten animaation ja tiiviiden tekstisisältöjen avulla saimme tiiviisti esitettyä automaatioteknologian mahdollisuudet Suomen logistiikkamarkkinoille.
Suoramarkkinointia suoraan maaliin
Element Logicin tarjoamilla varastoautomaatioratkaisuilla on valtava tilaus Suomen kokoisessa maassa. Mutta mitkä ovat Element Logicin näkökulmasta ne kaikkein halutuimmat asiakkaat ja miten heidät tavoittaa? Asiakas toimitti meille listan toiveasiakkaista, joita lähestyimme näyttävällä suoramarkkinointikampanjalla.
54
Lähetettyä pizzalaatikkoa
20
Käytettyä koodia
37 %
Todistetusti tavoitettua kontaktia
![](https://mainostoimisto4d.fi/app/uploads/box-mockup-design.jpg)
![](https://mainostoimisto4d.fi/app/uploads/suoramarkkinointi-kasaus.png)
![](https://mainostoimisto4d.fi/app/uploads/kirje-mockup.png)
![](https://mainostoimisto4d.fi/app/uploads/lahjakorttikirje-mockup.png)