Element Logic
Asiakkaamme Element Logic on varastoautomaation edelläkävijä ja maailman suurin AutoStore-järjestelmätoimittaja. Heidän kasvunsa on ollut huimaa sekä Suomessa että maailmalla. Tunnettuus ei kuitenkaan ole seurannut käsi kädessä kasvun kanssa, joten he valitsivat 4D:n markkinointikumppanikseen Suomessa. Vastaamme yrityksen markkinoinnin konseptoinnista Suomen markkinoilla, verkkosivujen ylläpidosta, digimarkkinoinnista sekä somesisällöista ja -mainonnasta.
Element Logicin mainonnassa hyödynnetään humoristista sisältöä, still-kuvia sekä animointia ja liikettä, Element Logicin asiantuntijuutta unohtamatta.
+35%
Näkyvyyden kasvu
+180%
Yhteydenottojen määrä
+207%
Tavoitteen ylittäneet sivuvierailut

Antti Lumme, Sales Director Finland, Element Logic
"4D ymmärsi nopeasti varastoautomaation hyödyt suomalaiselle sisälogistiikalle ja mitä asioita halusimme tuoda Suomen markkinoilla esiin. Yhteistyö on ollut tehokasta, palkitsevaa ja tuloksellista."
Animaatio palvelee, kun on paljon kerrottavaa
Päätimme toteuttaa Element Logicille animaatioiden sarjan, jossa pystyimme tuomaan tehokkaasti esiin teknologiayrityksen tarjoamat hyödyt sisälogistiikan kentälle. Varastoautomaatio on monipuolinen ja laaja aihe, joten animaation ja tiiviiden tekstisisältöjen avulla saimme tiiviisti esitettyä automaatioteknologian mahdollisuudet Suomen logistiikkamarkkinoille.