EJOT-kiinnikkeet pitävät maailman raiteillaan
EJOT on yksi maailman johtavista kiinnikevalmistajista, joka valitsi Mainostoimisto 4D:n markkinointikumppanikseen Suomen markkina-alueella. Yhteistyön päätavoitteena on luoda EJOT:sta koko kansan tuntema tuotemerkki ja sitä kautta vahvistaa yrityksen asemaa innovatiivisten kiinnitysratkaisujen edelläkävijänä.
Päätavoitteena tuoda EJOT koko kansan tietoisuuteen
Vaikka Sormat on jo vakiinnuttanut asemansa Suomessa ammattilaisten keskuudessa luotettavana kiinnikkeiden toimittajana ja valmistajana, EJOT tunnetaan Suomessa lähinnä ammattilaisten ja kiinnikeratkaisuista kiinnostuneiden pienemmässä piirissä.
Sen vuoksi Mainostoimisto 4D:n seuraava tehtävä onkin kohottaa EJOT-brändi suomalaisten tietoisuuteen, ja tehdä siitä koko kansan tuntema nimi. Tehtävä on kiinnostava ja tavoite on selvä. Haluamme kertoa kuinka merkittävässä osassa kiinnikkeet meidän jokapäiväisessä elämässämme ovat – niiden läsnäolo on monelle niin itsestäänselvyys, ettemme usein edes pysähdy ajattelemaan, miten erilainen maailmamme olisi ilman niitä.
Ensimmäinen vaihe EJOT -brändin tunnettuuden kasvattamisessa oli Sormat-tuotemerkin uusien haponkestävien betoniruuvien lanseeraus. Kampanjan tehtävänä oli tuoda uusi tuote ammattilaisten tietoisuuteen ja samalla esitellä EJOTin ja Sormatin yhteenkuuluvuutta. Huhti- ja toukokuun aikana kampanja saavutti lähes 4 miljoonaa näyttökertaa digitaalisissa kanavissa, tuoden EJOTin ja uuden tuoteperheen näyttävästi esiin.
Mainostoimisto 4D luo kattavia ja monikanavaisia markkinointikampanjoita, jotka paitsi esittelevät EJOT-tuotteiden teknisen erinomaisuuden, myös herättävät keskustelua kiinnikkeiden keskeisestä roolista arkielämämme rakenteissa ja koneistoissa. Tavoitteena on rakentaa EJOT-brändiä niin, että se puhuttelee suomalaisia, ei vain rakennus- ja remontointitarpeissa, vaan myös heidän arvostuksessaan kestävää laatua ja luotettavuutta kohtaan.
Markkinointikumppanuuden avulla EJOT ja Mainostoimisto 4D yhdistävät omien alojensa viimeiset innovaatiot, luovuuden ja strategisen näkemyksen, joiden avulla luodaan merkityksellisiä yhteyksiä brändin ja yleisön välille.
Pitäkää silmät ja korvat auki, kiinnikkeiden merkitys aukeaa pian ihan kaikille.