Palvelut

Brändi-Toimisto

Brändistrategia ja -uudistukset

Yritysilmeet

Printti

Digi & some-toimisto

Digi- & some-mainonta

Nettisivut & analytiikka

Tv, radio & video

Sisältö-toimisto

Sisällöt & tarinat

Some-ylläpito ja natiivimainonta

Viestintä ja asiakaslehdet

4D-Mainostoimisto-Salo-graafohjeisto

BRÄNDITOIMISTO

Olemme digiluova mainostoimisto, joka muistaa juurensa. Vaikka nykypäivänä yritykset elävät hektisessä digimaailmassa, yhtenäistä brändinrakennusta tarvitaan edelleen.

Olemme aloittaneet monta menestyksellistä asiakassuhdetta yhtenäisen graafisen ohjeiston tai brändikäsikirjan suunnittelulla. Näet ne referenssit tästä. Mikä onkaan palkitsevampaa kuin saada kehuja miten ne on otettu sisäisen markkinoinnin apuvälineiksi. Tai kehuja siitä miten brändi on saatu pidettyä yhtenäisenä brändikirjamme avulla.

Huolehdimme siitä, että brändisi on elämänsä vedossa, tässä päivässä. On tärkeätä, että yrityksen ilme ei jämähdä ja hymy ei hyydy. Emme ole unohtaneet perinteisiä AD-taitojakaan, vaan suunnittelemme edelleen yritysilmeitä, printtimainontaa ja painotuotteita.

DIGI- & SOME-TOIMISTO

Nykypäivän digipainotteisessa mediakentässä vaihtoehtoja on valtavasti. Mitkä kanavat valita - millä sanomalla - millä budjetilla? Digimarkkinointi ei ole helppoa, mutta kokemuksella osaamme toteuttaa sinne tuloksekkaimmat ratkaisut.

Mikä on digimainontamme tavoite?

Mahdollisimman edullisesti oikeiden kävijöiden ohjaaminen sivustollesi. Mutta tämähän ei riitä, pitää myös saada mahdollisimman moni kävijä tekemään sivustolla tavoitteeksi asetettu toimenpide eli konversio!

Mistä tiedämme ketkä ovat oikeita kävijöitä sivustolla?

Sen kertoo analytiikka ja data. Meillä on erinomaiset keinot saada selville onko kävijä hyödyllinen vai turha.

Miten voimme taata tuloksia?

Kokeilemme eri kanavia - jollakin toimialalla toimii paremmin some, toisella bannerit ja kolmannella taas hakusanamainonta. Kokeilemme eri sisältöjä ja viestejä, jossain toimii ihmiskuvat, jossain fiiliskuvat ja jossain videot. Pisteenä i:n päälle “ilmaisia” kävijöitä hakukoneoptimoinnilla ja taktisuutta retargetoinnilla. Avain tuloksiin löytyy kyvyssämme löytää oikeita kävijöitä oikeista kanavista - pelkät klikit eivät riitä.

Meidän digi on asiakkaille helppoa!

  • Asiakkaan tarvitsee vain antaa brief,
    kohderyhmä, budjetti ja aikataulu!
  • Kanavien valinta ja budjetin kohdistaminen
    medioittain jää huoleksemme.
  • Asiakkaan ei tarvitse keskittyä tekniikkaan,
    riittää kun hyväksyy mainosviestin.
  • 4D vastaa mainonnan optimoinnista
    ja analysoinnista, sekä raportoi tulokset.
4D-Mainostoimisto-Digi_Sometoimisto
Mainostoimisto4D-Sisaltotoimisto-Salo100tonttia2

SISÄLTÖTOIMISTO

Oletko mainostajana hukassa somesisällöissä? Kokeneena kumppanina osaamme auttaa siinä, mistä nykykuluttaja tykkää somessa ja netissä. Ihminenhän elää älypuhelimineen ja tabletteineen elämänsä parasta aikaa.

Enää ei riitä hyvä kuva. Kuvien takaa pitää löytyä sisältöjä. Tarinoita, blogeja, referenssikertomuksia tai videoita. Sellaisia jotka eivät ole niin ilmeisen mainosmaisia. Sellaisia joita jaksetaan lukea ja katsoa.

Asiakaslehdillä on uusi renessanssi. Paino ei ole enää sanalla painattaminen. Asiakaslehtiä jaksetaan selailla nettiversiona, sen sisältöjä halutaan lukea artikkeleittain: somessa, nettisivuilla tai uutiskirjeissä.

Tiedotteet ja natiiviartikkelit kulkevat käsi kädessä. Ansaittu media on tietenkin parasta silloin kun on jotain uutta ja uutisoitavaa. Sen rinnalla kulkee tänä päivänä maksettu hyvä natiivimedia aidolla kiinnostavalla sisällöllä.