Mainostoimisto 4D:n hallitus vahvistui – uutena jäsenenä mukaan Mikko Kurki

Blogi_Mikko_matala

HALLITUKSEMME KASVAA

Hallituksemme uudeksi jäseneksi on kesän aikana kutsuttu KTM Mikko Kurki, 43. Mikolla on vuosikymmenien vakuuttava kokemus markkinoinnista ja digitaalisesta liiketoiminnasta pöydän kaikilta puolilta sekä media- että mainostoimistoista, ja myös asiakkaan sekä mainosmedian puolelta. Päivätöikseen Mikko toimii designyhtiö Adventure Clubin liiketoimintajohtajana.

MISTÄ MIKKO LÖYTYI?

”Tunsin Mikon markkinointialalta yli 10 vuoden takaa ja olemme törmänneet vuosien varrella monissa yhteyksissä. Kun Mikko siirtyi urallaan design- ja konsultointipuolelle ja me etsimme samalla vahvistuksia hallitukseen, otin heti yhteyttä Mikkoon. Yhteinen visio hallitustyöstä ja 4D:n kehityksestä vahvistivat päätöstä. Kutsuimme ilolla Mikon mukaan kehittämään 4D:stä Turun merkittävimpiä mainostoimistoja 2025 vuoteen mennessä”, taustoittaa valintaa toimitusjohtaja Eero Mäkitalo.

”4D:n ihmiset ja tapa toimia ovat minulle tuttuja jo entuudestaan, on ilo lähteä mukaan hallitustyöskentelyyn. Haluan omalla kokemuksellani olla mukana jatkamassa 4D:n hyvää kehitystyötä entistä tavoitteellisemmin ja strukturoidummin”, toteaa Mikko kesän ensimmäisen kokouksen yhteydessä.

4D aktivoi uuden jäsenen myötä hallitustyötään, jonka tavoite on lunastaa jatkossakin sloganimme ’Intohimoinen tuloksista’. Mikko tuo hallitukseen erittäin hyvää osaamista asiantuntijatyön johtamiseen, strategian kehittämiseen ja kasvun mahdollistamiseen.

Hallitukseemme kuuluvat Mikon lisäksi perustajamme Eero Mäkitalo ja Antti Lundstedt sekä pitkäaikaisin työntekijämme, nykyään osakas ja luova johtaja, Emma Pakkanen. Tämä dynaaminen kvartetti johtaa meitä tulevaisuudessa kohti aina vain parempia tuloksia.

Hei ystävä :)

Tietosuojaseloste