Trailcon

  • Sisältö
  • Brändi

Pidämme kovasti 4D:n työn jäljestä, uusia piirteitä saanut musta-keltainen väriyhdistelmämme, selkeys ja kuvakerronnan maskuliinisuus miellyttävät. Tekstit pääosa, sivuosa, varaosa ovat oivalliset ja niistä irtoaa versioita ja slogan-tyylisiä ajatuksia kuten pääosassa kuljetus ja pääosassa varaosat.

–Joonas Kraatz, Trailcon

Mainostoimisto4D-TrailCon-1200

Konstailematon ilme

On ilo suunnitella ilmettä yritykselle, joka jättää kikkailun muille ja haluaa olla juuri sellainen kuin on: konstailematon, rehellinen, ronski, suoraviivainen ja rohkea. Ilmeeseen haettiin tasa-arvoisesti maskuliinisuutta ja pääosissa ovat ihmiset, joihin kohderyhmä voi samaistua.

▶  Visuaalinen ilme

▶  Painotuotteet

Mainostoimisto4D-TrailCon-1200-esite