Suur-Seudun Osuuskauppa 120 vuotta

  • Digi&Some
  • Brändi


Juhlavuosi vaatii näyttäväyyttä ja hauskuutta – Sulo-Tauno ei petä!

Saimme kunnian konseptoida jo 120 vuotta täyttävän SSO:n juhlavuoden. Teimme juhlavuoden suunnitelmat, jotka sisälsivät sisällöt, markkinointimateriaalit sekä käsikirjoitukset videosarjalle, joka sekä hauskuuttaa että informoi katsojia. Lisäksi juhlavuoden tapahtumat kutsuvat alueen asukkaita ja SSO:n asiakkaita osallistumaan toimintaan ja tapahtumiin.


120 vuotiaan SSO:n juhlavuoden kunniaksi toteutetaan useita yllätyksiä ja tapahtumia SSO:n asiakkaille sekä alueen asukkaille. Mutta miten ne tuodaan yleisön tietoisuuteen?

Näyttelijä Kalle Lambergin todeksi luoma Sulo-Tauno-hahmo esiteltiin suurelle yleisölle Suur-Seudun Osuuskaupan asiakkaita osallistavan vastuullisuuskampanjan kasvoina keväällä 2022. Kampanja oli menestys ja Sulo-Tauno otettiin SSO:n toiminta-alueella hyvin vastaan.

Sen vuoksi Sulo-Tauno haluttiin tuoda takaisin ja osaksi SSO:n suurta juhlavuotta. Napakoiden käsikirjoitusten ja humoristisella kulmalla toteutetut markkinointimateriaalit tukevat 4D:n suunnittelemia sisältöjä sekä juhlavuoden konseptia. Kokonaisuudesta syntyi koko vuoden kattava tapahtumakalenteri, josta ei yllätyksiä tai huumoria puutu.

SSO:n juhlavuosi ja Sulo-Tauno tulevat yllättämään kaikki – ja isosti!


▶ Videoiden konseptointi ja käsikirjoitus
▶ Markkinointisuunnitelma
▶ Digimainonta
▶ Somemateriaalit