Saa maistua.
Mitä?
Leipomo Rosten
Brändityö ja pakkaussuunnittelu gluteenittomille leiville ja leivonnaisille
Miksi?
Suloisten brändi oli päivityksen tarpeessa. Ilme oli ehkä hippasen paikoilleen jumittunut, eikä mielikuva vastannut äärimmäisen hyvien gluteenittomien tuotteiden laatua, jotka maistuvat myös ns. tavallista ruokavaliota noudattaville.
Miten?
Kohderyhmäkyselyjen ja taustatutkimusten avulla selvitettiin gluteenittomien tuotteiden yleistä mielikuvaa gluteenitonta ruokavaliota noudattavien ja tavallista ruokavaliota noudattavien kohdalla. Pian selvisi, ettei yleinen mielikuva gluteenittomista tuotteista ollut kovin ruusuinen. Suloisten kohdalla tuotteet ja maku olivat kuitenkin kohdallaan, joten se oli saatava nyt näkymään myös tuotteiden ulkoasuissa. Brändin uudistuksessa ja pakkaussuunnittelussa halusimme korostaa tuotteiden herkullisuutta ja suloisuutta.