Rosten Hoikka on juureen leivottu ohut täysjyväruispala, joka sisältää runsaasti täysjyväruista ja kuitua. Lisäksi se on sopivasti hapan, sopii siis suomalaisten uudeksi arkirukiiksi.
Hoikan visuaalisen ja viestinnällisen identiteetin suunnittelu aloitettiin kattavalla kilpailijakartoituksella ja taustatyöllä. Näiden pohjalta luotiin bränditarina, joka kiritti ilmeen suunnittelua haluttuun suuntaan. Ilmettä ja pakkausversioita viimeisteltiin ja testattiin valikoidun kuluttajaraadin avulla.
Kansallismaisemaamme nivoutunutta designia tukee brändi- ja markkinointikonseptin ydinviesti ja punainen lanka ”Sitkeä kuten sinä”.
▶ Markkinointi- ja brändi-ilme
▶ Pakkaussuunnittelu
▶ Markkinointikonsepti
▶ Markkinoinnin suunnittelu ja toteutus