Keskusautohalli

  • Brändi
  • Sisältö

Yhteistyötä ilman turhia virallisuuksia. Hyvä tsemppi molempiin suuntiin, avointa keskustelua ja rehellistä palautetta puolelta toiselle. Ja lopputuloshan on edelleen autoalan maan paras ✌️

– Riina Vesanen, Keskusautohalli

4D-Keskusautohalli_tiimikuva
4D-Keskusautohalli_tiimikuva

Keskusautohallin verkkopalvelu-uudistus

Keskusautohallin uuden verkkopalvelun suunnitteluprosessiin sisältyi visuaalisen ilmeen lisäksi uusi verkkokauppaominaisuus ja autohuollon ajanvarauslomake. Verkkosivuston sisältörakenne ja selkeät asiakaspolut olivat suunnittelun keskiössä. Osana uudistusta toteutimme tone of voice -ohjeistuksen sekä suunnittelimme ja ohjasimme yrityskuvaukset. Verkkosivuston perinpohjaisen sisällöllisen ja visuaalisen uudistuksen myötä myös brändi-ilme uudistettiin.

Onnistunut uudistus syntyi syväluotaavasta pohjatyöstä: suunnitteluprosessi alkoi workshoppien muodossa ja jatkui säännöllisillä tapaamisilla. Jatkuva yhteistyö ja asiakkaamme Keskusautohallin kuuntelu herkällä korvalla mahdollistivat kohderyhmän tarpeiden ja verkkosivujen edellytysten tarkan kartoituksen.

 

▶ Verkkopalvelu
▶ Brändi-ilme
▶ Tone of voice
▶ Yrityskuvaus