Kauppakeskus ­Plaza - Referenssi
Sulje

Tilaa uutiskirje

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Kauppakeskus Salon sydämessä

Voimme ylpeydellä kertoa olevamme Kauppakeskus Plazan virallinen markkinointikumppani syksystä 2022 alkaen. Kauppakeskus Plaza on kauppakeskus Salon sydämessä, mutta sijaintiaan merkittävämpi seikka on kuitenkin kauppakeskuksen merkitys alueen asukkaille – sillä on täysin oma paikkansa salolaisten ja ympäristökuntien asukkaiden sydämissä. Olemme asiakkaamme kanssa aloittaneet tämän yhteisen matkan, jossa autamme kaikessa strategisessa työssä sekä toimimme markkinointikumppanina. Yhteistyömme käynnistyi arvokkaalla tavalla, kun saimme luoda kauppakeskuksen upean 30-vuotisen taipaleen kunniaksi sen juhlailmeen sekä juhlaviikon kampanjan.

RIIKKA TUOMAINEN, KAUPPAKESKUSJOHTAJA

”Kauppakeskus Plazan brändiuudistuksen pohjatyö aloitettiin vuonna 2021, jolloin sekä logo että nettisivut uudistettiin. Kuluneen vuoden 2022 aikana vuorossa oli löytää uusi yhteistyökumppani, jonka kanssa saamme hyvällä ja saumattomalla yhteistyöllä brändille vahvuutta ja voimaa. Olemme kiitollisia, että 4D:n energisen innokas ja ammattitaitoinen tiimi otti tämän haasteen innoissaan vastaan ja lähtee kanssamme kehittämään Plazan markkinointia ja viemään kauppakeskusta kohti seuraavia vuosikymmeniä.”

Kauppakeskus Plaza

Kauppakeskus Plaza 30 vuotta

Kauppakeskus Plaza täytti syyskuussa 2022 juhlavat 30 vuotta ja tätä merkkihetkeä varten suunnittelimme ja toteutimme uuden, raikkaan ja erottuvan ilmeen ja kampanjan juhlaviikon ajaksi. Ilme soljui läpi kauppakeskuksen tilojen sekä kaikkien digi- ja somekampanjoiden läpi aina lehti-ilmoituksiin asti yhtenäisellä ja erottuvalla ulkoasullaan. Juhlavuoden synttärikampanja oli viikon mittainen ja sillä tavoitettiin erittäin hyviä tuloksia. Esimerkiksi viikon aikana mainosnäyttöjä pelkästään somessa tuli 69 000, nettisivujen vierailumäärä nelinkertaistui viime vuodesta sekä viikonlopun tapahtuman kävijämäärä kasvoi edellisvuoteen verrattuna 60 % ollen lähes 30.000 kävijää.

Kauppakeskus Plazan 30 vuotta -juhlakampanjan tuloksia (vrt. edellisvuoteen)

+660 %

Facebookin ja Instagramin sitoutumiset (vrt. edellinen vko)

+300 %

Enemmän vierailuja kotisivuilla

+60 %

Kävijämäärän kasvu

Syksyn 2022 Hintajahtien tuloksia (vrt. edellisvuoteen)

+100 %

Enemmän vierailuja kotisivuilla

+22 %

Kaikkien aikojen kävijäennätykseen

Häikivät Päivät -kampanja

Loimme keväällä 2023 Plazan uudelle hintakampanjalle, Häikiville Päiville, täysin uudenlaisen ja rohkean kampanjailmeen, joka kuitenkin seuraa Plazan graafista ohjeistoa sekä visuaalista identiteettiä ja on tunnistettavissa Plazan omaksi tapahtumaksi.

Häikiviin Päiviin tehtiin somejulkaisujen ja -mainoksien lisäksi aluekohdennettua video- ja bannerimainontaa, joiden lisäksi tuotimme kattavasti printti- ja ulkomainontaa, radiomainontaa ja näyttävää pos-materiaalia kauppakeskukseen. Mainosnäyttöjä oli yhteensä yli 715 300 kpl, joista 3 300 klikkausta kauppakeskuksen sivuille.

Häikivien Päivien aikana kauppakeskuksen kävijämäärä ylitti selvästi edellisvuoden hintakampanjan tulokset.

Kauppakeskus Plazan Häikivät Päivät -alennuskampanjan tuloksia (vrt. edellisvuoteen)

715 300

Mainosnäyttöä

3 300

Mainosklikkausta

+18 %

Kävijämäärän kasvu

Lisää upeita asiakkaitamme

Kaipaatko tuloksia?
Ota yhteyttä!

Mikko Granström

Tiia Nevalainen

Ota yhteyttä