Kauppakeskus Plaza

  • Digi&Some
  • Sisältö
  • Brändi

Kauppakeskus Plazan brändiuudistuksen pohjatyö aloitettiin vuonna 2021, jolloin sekä logo että nettisivut uudistettiin. Kuluneen vuoden 2022 aikana vuorossa oli löytää uusi yhteistyökumppani, jonka kanssa saamme hyvällä ja saumattomalla yhteistyöllä brändille vahvuutta ja voimaa. Olemme kiitollisia, että 4D:n energisen innokas ja ammattitaitoinen tiimi otti tämän haasteen innoissaan vastaan ja lähtee kanssamme kehittämään Plazan markkinointia ja viemään kauppakeskusta kohti seuraavia vuosikymmeniä.

– Riikka Tuomainen, Kauppakeskusjohtaja

2022_Plaza_synttärit_banneri

Olemme Kauppakeskus Plazan markkinointikumppani

Voimme ylpeydellä kertoa olevamme Kauppakeskus Plazan virallinen markkinointikumppani syksystä 2022 alkaen. Kauppakeskus Plaza on kauppakeskus Salon sydämessä, mutta sijaintiaan merkittävämpi seikka on kuitenkin kauppakeskuksen merkitys alueen asukkaille – sillä on täysin oma paikkansa salolaisten ja ympäristökuntien asukkaiden sydämissä. Olemme asiakkaamme kanssa aloittaneet tämän yhteisen matkan, jossa autamme kaikessa strategisessa työssä sekä toimimme markkinointikumppanina. Yhteistyömme käynnistyi arvokkaalla tavalla, kun saimme luoda kauppakeskuksen upean 30-vuotisen taipaleen kunniaksi sen juhlailmeen sekä juhlaviikon kampanjan.

Kauppakeskus Salon sydämessä jo 30 vuotta

Kauppakeskus Plaza täytti syyskuussa 2022 juhlavat 30 vuotta ja tätä merkkihetkeä varten suunnittelimme ja toteutimme uuden, raikkaan ja erottuvan ilmeen ja kampanjan juhlaviikon ajaksi. Ilme soljui läpi kauppakeskuksen tilojen sekä kaikkien digi- ja somekampanjoiden läpi aina lehti-ilmoituksiin asti yhtenäisellä ja erottuvalla ulkoasullaan. Juhlavuoden synttärikampanja oli viikon mittainen ja sillä tavoitettiin erittäin hyviä tuloksia. Esimerkiksi viikon aikana mainosnäyttöjä pelkästään somessa tuli 69 000, nettisivujen vierailumäärä nelinkertaistui viime vuodesta sekä viikonlopun tapahtuman kävijämäärä kasvoi edellisvuoteen verrattuna 60 % ollen lähes 30.000 kävijää.

Hintajahtien hurmaa

Vain kaksi viikkoa synttäritapahtuman jälkeen oli vuotuinen kauppakeskuksen oma Hintajahti-tarjouskampanja, johon suunnittelimme kaikki mediasisällöt. Vaikka synttäri- ja Hintajahti -kampanjoiden välinen aikataulu oli tiukka, saimme aikaan ennennäkemättömiä tuloksia kauppakeskuksen historiassa. Kävijämäärä syksyn Hintajahtien 2022 aikana ylitti edellisen kävijäennätyksen yli +11 %:lla , tarkoittaen yhteensä 70.000 kävijää.

▶ Kauppakeskuksen juhlavuoden ilmeen suunnittelu ja toteutus
▶ Some- ja digimarkkinointimateriaalien suunnittelutyö ja toteutus
▶ Markkinointimateriaalien ja painotuotteiden suunnittelu
▶ Tarjoussivusto kotisivuille
▶ Mediavalinnat 

Kauppakeskus Plazan 30 vuotta -juhlakampanjan tuloksia (vrt. edellisvuoteen)

+660 %

Facebookin ja Instagramin sitoutumiset
(vrt. edellinen vko)

+300 %

enemmän vierailuja

kotisivuilla

 

+60 %

kävijämäärän

kasvu

 

Syksyn 2022 Hintajahtien tuloksia (vrt. edellisvuoteen)

+100 %

enemmän vierailuja

kotisivuilla

+11 %

kaikkien aikojen

kävijäennätykseen

P9171051
P9171094
plaza-valot