Kalamestarin brändiä ja houkuttelevuutta vahvistettiin uusilla näyttävillä ratkaisuilla. Tuotteiden ympärille suunniteltiin myymälämateriaalit, jotka puhuttelevat asiakkaita, helpottavat kokeilunhalua ja lisäävät myyntiä.
Markkinointiviestinnässä näkyi ja kuului julkkiskokki Kari “Kape” Aihinen. Hänen allekirjoituksensa vahvisti Kalamestarin tuotteiden erinomaisuuden, sillä hän oli tiiviisti mukana paitsi markkinoinnissa niin myös tuotekehityksessä.
Kalamestarin parhaat voitti 3. sijan MARK-kilpailun pakkaussuunnittelun sarjassa vuonna 2019. Pakkaussuunnittelun lähtökohtana tuotteiden tuoreus. Sitä viestittiin pakkauksella, joka tuo mieleen sanomalehteen käärityn, vastapyydetyn kalasaaliin.
▶ Pakkaussuunnittelu
▶ Myymälämateriaalit
▶ TV- & radiomainos
▶ Lanseerauskampanja