FläktGroup Finland

  • Digi&Some
  • Sisältö

Yhteistyö on ollut luovaa, joustavaa ja hauskaa. Mitattavuuskin on ollut hienoa.

– Niclas Mehtonen, FläktGroup Finland

ILMAVIRTAA LÄPI YHTEISKUNNAN -teaser

Toteutimme pitkäaikaiselle asiakkaallemme FläktGroupille videosarjan, jossa Ellen Jokikunnas selvittää nykyaikaisten ilmanvaihtoratkaisujen vaikutusta suomalaisten kokemiin sisäilmaongelmiin. Tiedätkö esimerkiksi miten ilmanvaihto ja paloturvallisuus liittyvät toisiinsa?

ILMASTA ASIAA

FläktGroup toimii laajasti B2B-sektorilla ja yrityksen ilmanvaihdon laiteratkaisuja löytyy ympäri Suomea niin Oodista, Ratinasta, Tyksistä kuin vaikkapa vantaalaisen lähiön asuinkerrostalosta. B2B-kohderyhmien,
suunnittelijoiden, arkkitehtien, rakennuttajien ja urakoitsijoiden, lisäksi markkinointia suunnataan tilojen käyttäjille ja tiettyjen tuotteiden osalta myös kuluttajille.

Teemme sisältöjä, netti- ja printtimainontaa, videoita, facebook-mainontaa ja kilpailuja sekä pelejä. Pelillistämisellä sitoutamme FläktGroupin asiakkaita ja saamme heidät viettämään aikaa brändin parissa. Pelillistäminen on myös erinomainen tapa hankkia liidejä. AP BIO -ilmanpuhdistimen lanseeraus on vienyt meidät myös Big Brother -taloon,
jonka tapahtumista ilmanpuhdistuslaite raportoi säännöllisesti somessa. Bonuksena on, että tekemämme erottuva ja elämää ymmärtävä mainonta rakentaa työnantajakuvaa ja helpottaa rekrytointia.

▶ Somesisällöt ja -mainonta

▶  Digi- ja printtimainonta

▶  Lanseeraukset

▶  Pelillistäminen

▶ Videotuotanto

▶ Ohjelmayhteistyö

▶ Referenssit

 

20210920_Refekuvat-nettisivuille2
big_brother_suomi_kausi4_talokuva_kuvaaja_jukka_alasaari-37
big_brother_suomi_kausi4_talokuva_kuvaaja_jukka_alasaari-212