FläktGroup Finland

  • Digi&Some
  • Sisältö

Yhteistyö on ollut luovaa, joustavaa ja hauskaa. Mitattavuuskin on ollut hienoa.

– Niclas Mehtonen, FläktGroup Finland

ILMAVIRTAA LÄPI YHTEISKUNNAN -teaser

Toteutimme pitkäaikaiselle asiakkaallemme FläktGroupille videosarjan, jossa Ellen Jokikunnas selvittää nykyaikaisten ilmanvaihtoratkaisujen vaikutusta suomalaisten kokemiin sisäilmaongelmiin. Tiedätkö esimerkiksi miten ilmanvaihto ja paloturvallisuus liittyvät toisiinsa?

Katso kaikki jaksot täältä!

ILMASTA ASIAA

FläktGroup toimii laajasti B2B-sektorilla ja yrityksen ilmanvaihdon laiteratkaisuja löytyy ympäri Suomea niin Oodista, Ratinasta, Tyksistä kuin vaikkapa vantaalaisen lähiön asuinkerrostalosta. B2B-kohderyhmien,
suunnittelijoiden, arkkitehtien, rakennuttajien ja urakoitsijoiden, lisäksi markkinointia suunnataan tilojen käyttäjille ja tiettyjen tuotteiden osalta myös kuluttajille.

Teemme sisältöjä, netti- ja printtimainontaa, videoita, facebook-mainontaa ja kilpailuja sekä pelejä. Pelillistämisellä sitoutamme FläktGroupin asiakkaita ja saamme heidät viettämään aikaa brändin parissa. Pelillistäminen on myös erinomainen tapa hankkia liidejä. AP BIO -ilmanpuhdistimen lanseeraus on vienyt meidät myös Big Brother -taloon,
jonka tapahtumista ilmanpuhdistuslaite raportoi säännöllisesti somessa. Bonuksena on, että tekemämme erottuva ja elämää ymmärtävä mainonta rakentaa työnantajakuvaa ja helpottaa rekrytointia.

▶ Somesisällöt ja -mainonta

▶  Digi- ja printtimainonta

▶  Lanseeraukset

▶  Pelillistäminen

▶ Videotuotanto

▶ Ohjelmayhteistyö

▶ Referenssit

 

20210920_Refekuvat-nettisivuille2
big_brother_suomi_kausi4_talokuva_kuvaaja_jukka_alasaari-37
big_brother_suomi_kausi4_talokuva_kuvaaja_jukka_alasaari-212