Loppuvuoden 2015 digimarkkinointitrendit

Digitaalinen markkinointi on jatkuvaa muutosta elävä ala, ja menestyäkseen on pysyttävä ajan hermolla. Nostimme esiin neljä meistä vaikuttavaa trendiä, jotka digimarkkinointia loppuvuodelle 2015 suunnitellessa kannattaa pitää mielessä.

Lue lisää

Uudelleenmarkkinointi tuo tehokkaasti uusia asiakkaita

Tiesitkö, että hyvillekin nettisivuille suuntautuvasta liikenteestä todennäköisesti vain muutama prosentti päätyy tekemään käyntinsä aikana kaupan? Tulokset eivät ole juuri parempia, vaikka nettisivun tarkoituksena olisi myymisen sijaan kerätä sähköpostiosoitteita markkinointilistalle tai saada potentiaalinen asiakas pyytämään tarjous. Usein monta kymmentä prosenttia tästä liikenteestä on kuitenkin sellaisia kävijöitä, jotka pääsevät pitkälle, mutta kauppa tai muu tarkoitus ei kuitenkaan… Read more »

Lue lisää

Facebookin jakokisan, tykkäyskisan tai kommentointikisan säännöt (Facebook-arvonnat)

Jokainen Facebookia vähänkään enemmän käyttävä törmää todennäköisesti päivittäin erilaisiin “tykkää ja jaa”-kisoihin joilla pyritään saattamaan yleisön tietoisuuteen jokin tapahtuma tai tuote. Tiesitkö, että nämä kampanjat ovat kuitenkin Facebookin sääntöjen vastaisia? Kilpailun järjestämistä harkitsevalle on onneksi tarjolla lukuisia sallittuja vaihtoehtoja. Keskeisenä asiana säännöissä on, että kilpailun tulee tapahtua käyttäjien oman Facebook-seinän sijaan yrityksen Facebook-seinän sisällä tai… Read more »

Lue lisää

Evästeiden käytön säännöt

Digimainostajat, verkkokauppiaat ja muut internet-ajan bisnestä pyörittävät haluavat syystäkin seurata käyttäjän toimia netissä. Yleisin tapa seurannan toteuttamiseen on evästeiden eli cookieiden käyttö. Evästeitä voi käyttää omilla verkkosivuillaan moneen eri tarkoitukseen, esimerkiksi analytiikkaan ja “muista minut”-valinnan tarjoamiseen käyttäjälle. Jos nettisivusi ovat tämän vuosituhannen puolella tehdyt, ne todennäköisesti tallentavat kävijän laitteeseen jotain, mahdollisesti sinun tietämättäsi! Cookieiden käytölle… Read more »

Lue lisää

Mitä on Googlen display-mainonta?

Googlen hakukonemainonnasta on varmasti kuullut joka ikinen netissä vähänkään yritystään mainostanut. Google kuitenkin tarjoaa hakuverkoston ohella toisenkin tehokkaan työkalun nettimarkkinointiin, Googlen display-verkoston. Google on rakentanut yhden maailman suurimmista mainosverkostoista, ja display-mainonnalla tavoittaa Googlen mukaan jo 90 prosenttia kaikista internetin käyttäjistä niin Suomessa kuin maailmanlaajuisestikin! Kun Google-mainontaansa haluaa kehittää eteenpäin perinteisestä hakutulosmainonnasta, kannattaa katseita suunnata hakumainonnan… Read more »

Lue lisää

Hei ystävä :)

Käytämme evästeitä sivustomme käyttökokemuksen parantamiseksi, sivuston turvallisuuden varmistamiseksi, tilastotietojen keräämiseksi ja mainonnan tehokkuuden mittaamiseksi. Saatamme käyttää evästeitä myös mainonnan kohdentamiseen. Toivottavasti tämä sopii sinulle.

Tietosuojaseloste

WeePie Cookie Allow cookie category settings icon
WeePie Cookie Allow close box icon

Evästeasetukset

Alla voit valita minkä tyyppisiä evästeitä sallit tällä verkkosivustolla.

ToiminnallisetVerkkosivustomme käyttää toiminnallisia evästeitä. Nämä evästeet ovat pakollisia sivun toimivuuden kannalta.

AnalyyttisetVerkkosivustomme käyttää evästeitä analytiikkadatan keräämiseen. Tietojen avulla seuraamme sivuston käyttöä, kävijämääriä ja pyrimme mm. parantamaan kävijöiden käyttökokemusta.

Sosiaalinen mediaVerkkosivustollamme on kolmannen osapuolen asettamia sosiaalisen median kuten Facebookin evästeitä. Näiden evästeiden avulla saatetaan mm. muodostaa profiili kiinnostuksesi kohteista.

MainontaVerkkosivustollamme on kolmannen osapuolen asettamia mainontaan liittyviä evästeitä. Näiden evästeiden avulla näytetään kohdennettua mainontaa toisilla sivustoilla.

WeePie Cookie Allow close popup modal icon