Haluamme luoda luovaa mainontaa ja ilmiöitä

Nimemme tulee siitä että kolmiuloitteisuus on matematiikassa ja fysiikassa aina se perinteisin ulottuvuus. Neljäs ulottuvuus on eri tieteissä erilaista, mutta aina jotain uutta ja merkittävää. Haluamme luodan kampanjoihimme aina sen neljännen ulottuvuuden, joka on jotain uutta ja erottuvaa. Oli se sitten B2B:tä, B2C:tä, paikallista, valtakunnallista, sähköistä, perinteisestä, strategista, taktista, vuorovaikutteista tai osallistavaa.

Asiakkaan ei tarvitse – me palvelemme

Vihaamme sanoja ”ei onnistu” tai ”tämä on vaikeaa”. Haluamme palvella asiakasta, keventää asiakkaan vaivaa ja tehdä sellaista mitä asiakas ei osannut edes olettaakaan. Aina asiakkaan ei täydy tarkkaan edes tietää mitä tarvitsee, otamme mielellään pallon itsellemme ja suunnittelemme tavoitteet edellä luovia lopputuloksia.  Palvelemme asiakkaita samalla asenteella vuodesta ja kuukaudesta toiseen – yrittäjämäisesti. Tavoitteemme onkin aina se, että meille on mukavaa soittaa ja meidät on mukava tavata 😉

Tuloksellisuus

Emme tee mainontaa pelkän ulkoasun tai teknisten hienouksien vuoksi, vaan haluamme tuottaa asiakkaillemme myös tuloksia. Haluamme testata mainosversioita ja optimoida tuloksia pitkäjänteisessä asiakassuhteessa. Olemme kiinnostuneita asiakkaamme menestymisestä. Nykyään sähköisten ratkaisujen mittaaminen on helpompaa, ja olemme kiinnostuneet määrittämään jokaiselle asiakkaalle oikeat mittarit.

Selkeät hinnat ja paketit sekä tyytyväisyystakuu

Olemme pyrkineet alusti asti tuotteistamaan palvelujamme. Meille kiinteät hinnat tai kuukausisopimukset eivät ole vieraita, eikä aina ole pakko tehdä projekteja tuntiveloituksella. Määrittelemme osaavasti mitä paketteihimme kuuluu. Ja sääntömme on ettemme koskaan yllätä kuluilla. Myös jos työn jälki ei projektin lopussa ole sitä mitä asiakas odotti, muokkaamme niin pitkään että siitä tulee sellainen. Uskallamme luvata tämän, koska luotamme osaavamme alkuhaastatella asiakkaan ja välivedostaa projektin niin, ettei lopputulos ole koskaan ikävä yllätys.