Yritysilmeet ja graafiset ohjeistot

Onko uusi yrityksesi logoa vailla vai kaipaako entinen ilme faceliftiä? Meillä on kokemusta kummastakin. Rakennamme yritykselle visuaalisen ilmeen, joka viestii vahvasti markkinoitavan tuotteen tai palvelun piirteitä. Joskus yrityksen ilme voi myös olla osa yrityksen johdonmukaista tarinaa. Yritysilmeen tueksi laadimme selkeän graafisen ohjeiston.

Ilmettä suunnitellessa tarvitaan ensin reilusti perussuunnittelua ja liikeidean käytännönläheistä arviointia, sitten mielikuvien herättelyä. Ideoimme miltä yritys näyttää, testaamme ja jalostamme luovien ideoiden sekamelskasta parhaita ideoita eteenpäin sekä teemme konkreettiset visuaaliset valinnat ja ratkaisut.

Konseptit ja nimisuunnittelu

Konseptisuunnittelussa haluamme ymmärtää yrityksen liiketoimintaa ja tiivistää tuotteen tai palvelun idean markkinointiviestinnän näkökulmasta. Suunnittelemamme konseptit erottuvat kilpailijoista, uppoavat kohderyhmään ja saavat asiakkaan ostamaan yrityksen tuotteen. Löydämme asiakkaallemme oikeat markkinointiviestinnälliset ratkaisut riippumatta siitä, missä kanavassa viesti välittyy.

Suunnitteluamme ohjaa tarkkanäköisyys ja vahva kokemuksemme konseptisuunnittelusta. Paketoimme yrityksellesi selkeän konseptin mitä-kenelle-miten-milloin. Jos olet aloittamassa yritystoimintaa, voimme olla avuksi nimen ja sloganin kehittelystä lähtien.

Printtimainonta ja painotuotteet

Perinteiset graafisen suunnittelun ja sisällöntuotannon taidot ovat meillä kunniassaan. Ilmoitus- ja painotyörumban lisäksi suunnittelemme kaikkea maan ja taivaan väliltä – asiakaslehtiä, pakkauksia, paitoja, autoteippauksia, liikelahjoja, messuosastoja, rolluppeja ja teemme suorapostituksen vaikka kookospähkinästä.

Vaikka painattaminen tuntuu vähenevän, se ei kuitenkaan häviä kokonaan ja hyvien painotöiden arvostus sen kuin kasvaa. Monella alalla printtimainonta ja painotuotteet ovat toimivia ja tarpeen tänäkin päivänä.

Ilmeiden ja painotuotteiden suunnittelun painopisteiksi otamme aina seuraavat:

  • Strateginen suunnittelu, mitä halutaan saada aikaan
  • Brändin kehittäminen
  • Oikeat kanavat ja välineet juuri oikeille kohderyhmille
  • Viestinnän toteutustavat
  • Visuaalinen idea
  • Viestin tai mielikuvan rakentaminen
  • Taktisen toiminnan formaatti