netti-kuva

4D etsii osaavaa Web Designeria

| Yleinen | Ei kommentteja

Tehtävänäsi kasvavassa toimistossamme on WordPress-pohjaisten netti- ja kampanjasivustojen toteutus. Luovissa projekteissamme pääset mahdollistamaan tiimin huippusuunnitelmat tekniseltä puolelta koodissa. Pääset tuomaan asiantuntemuksesi, innostuksesi ja teknisen osaamisesi toteuttamiimme verkkopalveluihin. Pärjäät hyvin tiimityössä. Apunasi on monta mukavaa AD:ta, copywriteria, koodaajaa ja projektipäällikköä. Tehtävä edellyttää intohimoa digimarkkinointiin ja halua pysyä teknisessä toteutuksessa digimaailman aallonharjalla. Tykkäät työpäivistä jotka eivät ole toistensa kaltaisia, joustavista työajoista ja rennosta työilmapiiristä. Osaat itsenäisesti organisoida työt kiireisessä maailmassa ja omaat hyvän paineensietokyvyn. Edellytyksenä on että hallitset hyvin seuraavat asiat: WordPress…

Näytä Lisää
annika-gf

Natiivimainonta siivitti rahoitusalan kampanjan lanseerausta – digimainonnan tulokset erinomaiset

| Digimarkkinoinnin trendit, Internetmainonta, Mainonnan analytiikka ja testaus, Mainonnan suunnittelu, Sosiaalinen media, Yleinen | Ei kommentteja

Lanseerasimme vuonna 2016 huhtikuun alussa uuden kiinteistöalan sähköisen joukkorahoituspalvelun, joka yhdistää rahoitusta tarvitsevat rakennuttajat ja tuottavia sijoituskohteita etsivät sijoittajat. Groundfunding Oyj lähti ensimmäisenä Suomessa tarjoamaan rakennuttajille rahoitusmallia, jossa rakennusprojekti rahoitetaan yksityishenkilöiltä joukkorahoituksena saatavilla sijoituksilla. Joukkorahoitus ravistelee perinteisiä rahoitusmuotoja ja se tuo uutta virtaa rahoitusmarkkinoille. Lyhytaikainen sijoittaminen rakentamiseen kiinnostaa monia ja nyt sijoittajilla on ensimmäistä kertaa mahdollisuus päästä sijoittamaan rakentamiseen pienellä panoksella, korkealla vuosikorolla ja olemattomilla kuluilla. Mutta miten mainostaa tällaista palvelua? Joukkorahoituskohteen markkinoinnin haasteet: Joukkorahoitus on käsitteenä heikosti tunnettu. Uusi…

Näytä Lisää
kuvamainos

Kuinka suunnitella toimiva kuvamainos

| Mainonnan suunnittelu | Ei kommentteja

Yksi kuvallisen nettimainonnan perisynneistä, jota näkee etenkin perinteiseen mainontaan tutustuneiden keskuudessa, on mainonnan toteuttaminen niin, että suunnitellaan yksi mainos, lyödään haluttuihin medioihin parin kolmen viikon ajaksi ja toivotaan tuloksia. Nettimainontaa EI TODELLAKAAN kannata tehdä näin! Aloita mieluummin siitä, että suunnittelet paljon mainoksia, kokeilet kaikkia ja jatkat parhaiden käyttöä. Alla mainitsimme lukuisia toimivia vaihtoehtoja kuvamainosten suunnitteluun ja optimointiin.

Näytä Lisää
creative-apple-desk-office

Laskeutumissivun suunnittelu ja toteutus

| Nettisivut | Ei kommentteja

Sivusto, johon käyttäjä ensimmäiseksi hakukoneesta tai mainoksesta klikattuaan päätyy, eli laskeutumissivu, on äärimmäisen tärkeä osa nettimarkkinoinnin tehokkuutta! Jos netissä harrastaa minkäänlaista mainontaa tai edes aktiivisesti ja suunnitelmallisesti pyrkii näkymään Googlessa, kannattaa aloittaa suunnittelemalla hyvä laskeutumissivu. Kirjoitimme muutaman vinkin siihen, millainen laskeutumissivu on toimiva ja mitä siellä pitäisi näkyä.

Näytä Lisää
Lähetä meille viestiä! Ota yhteyttä!